هدف از انتشار خبر رد صلاحيت حسن روحانی چيست؟

بهارنیوز: دو خبرگزاري اصولگراي فارس و مهر (حامي قاليباف) از نيمه‌شب يكشنبه خط مشتركي را عليه حسن روحاني كه به زعم اكثر تحليل گران به پديده‌ كانديداهاي اين دوره با شانس بالاي پيروزي مبدل شده آغاز و با انتشار يك خبر كاملا مشابه كه حتي كلمات و جمله‌بندي آن هم كاملا يكدست مي‌باشد در باره احتمال ردصلاحيت روحاني، پروژه جديدي را كليد زده‌اند كه هدف نهايي آنها هنوز نامشخص است.

در همين رابطه اين دو رسانه بلافاصله پس از انتشار خبر مشترك و مشابه!! خود در نيمه شب مصاحبه‌هايي را نيز ترتيب داده تا اين پروژه را به زعم خود چرب و چيل‌ نمايند! براي مثال فارس در ساعت ۱۲ نيمه شب با نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مصاحبه كرده و به نقل از او نوشته است: بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی حق شورای نگهبان است. منصور حقیقت پور، با بیان اینکه شورای نگهبان حق دارد صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را تا روز انتخابات مجدداً بررسی کند، با اشاره به خبر احتمال بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی در شورای نگهبان گفت: اگر آقای روحانی مرتکب اقدامی مغایر با صلاحیت لازم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری شده باشد، شورای نگهبان حق دارد صلاحیت ایشان را مجدداً بررسی کند.

فارس با يك عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نيز در نيمه شب مصاحبه و به نقل از او نوشت: این شورا حق بررسی مجدد صلاحیت کاندیداها را تا آخرین لحظه انتخابات دارد. اسماعیل کوثری ن، با اشاره به انتشار خبری مبنی بر احتمال بررسی مجدد صلاحیت حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه فردای شورای نگهبان گفت: بالاخره به همه کاندیداها گفته شده که تا آخرین روز و ساعت، همه گفته‌های آنها، حرکات، اقدامات و تحلیل‌هایشان زیر نظر شورای نگهبان است.

حال بايد تا ظهر امروز دوشنبه در انتظار موضع‌گيري رسمي شوراي نگهبان ماند و به صحت و سقم ادعاي اين دو رسانه اصولگرا پي ببريم. ضمن آنكه بار ديگر، اين دو رسانه در آزمون «راست‌‌آزمايي» خودساخته‌اي شركت كرده‌ و معلوم خواهد شد كه چه نمره‌اي را كسب خواهند كرد؟!

دوشنبه، 20 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-10 ساعت 00:06
خبر بعدی : مامورین سد معبر شهرداری سوء استفاده انتخاباتی کردند
خبر قبلی : احتمال ردصلاحیت روحانی در جلسه امروز شورای نگهبان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -