استفاده از نام مهره های سوخته برای رای آوری

کوچک زاده با تاکید بر این سخن امام (ره) مبنی بر اینکه هیچ چیز مثل دنیاگرایی روحانیت نمی تواند مردم را دچار انحراف کند گفت: اگر مردم به مسیر غلط رفتند باید دید روحانیونی مثل آقای روحانی چه نقشی داشته اند؟

به گزارش سرویس "تا انتخابات" بی باک، در آخرین برنامه تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی روحانی و عارف در مناظره سیاسی از خاتمی سخن می گفتند و با افتخار از وی یاد می کردند؛ سؤال اینجاست که چرا باید به جای ارائه برنامه فقط از او یاد و با لحنی خاص سعی کنند تصویر خطاهای او را از ذهن مخاطب پاک نمایند؟ آیا با این تصور که رأی کم دارند و با آوردن اسم از خاتمی سعی در جذب آرای اصلاح طلبان داشتند؟

مهدی کوچک زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در این راستا در گفتگو با بی باک بیان داشت: نام بردن زیاد از خاتمی شاید با این انگیزه باشد که خود را وابسته به جناح اصلاح طلب معرفی کنند و با این تصور که در جناح اصلاح طلب 13 میلیون رأی یک پارچه و آن هم به نفع هر کسی که زیر علم موسوی سینه می زند وجود دارد، که این تصور اشتباهی است.

وی در ادامه افزود: بسیاری از مردمی که در انتخابات قبلی به آقای میرحسین موسوی یا آقای خاتمی رأی دادند، به خاطر رفتارهای خلاف قانون و مستبدانه ای که از این آقایان سر زد، در 9دی ابراز پشیمانی کردند.

نماینده مردم تهران گفت: این آقایان دم از آزادی و رفتارهای آزادمنشانه می زنند و در مناظره خلاف همان تعابیر و ادعاها را بکار بردند.

کوچک زاده با تاکید بر اینکه دکتر جلیلی به خوبی پاسخ این دو نفر را داد، افزود: اگر بناست یک منع قانونی را ندیده بگیریم و رفتارهایی فراتر از رفتار قانونی انجام دهیم، این همان رفتار سلیقه ای و تلاش برای حاکم کردن یک سلیقه می شود که چندان تفاوتی با دیکتاتوری ندارد.

وی با طرح این سوال که چرا عارف و همفکرانش معتقدند که نباید کسانی که فتنه 88 را به راه انداختند و رفتار غیر قانونی کردند دستگیر می شدند، تصریح کرد: این آقایان توضیح دهند این اعتقاد به چه معنی است؟ اگر کسی که رفتار غیر قانونی کند آزاد گذاشته شود هرج و مرج ایجاد شده و این مقدمه دیکتاتوری می شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه اظهار داشت: این کاندیداها تلاش دارند آرای کسانی که منتقد نظام هستند را جذب کنند در حالی که این شیوه رفتاری برای همه روشن است. همین که این آقایان از صدا و سیما و از رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران این اتهامات را وارد می کنند همین نقض کننده چنین ادعاهایی است که می گویند آزادی نیست.

کوچک زاده با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) بیان داشت: اگر در عده ای از مردم نارضایتی هایی ایجاد شد باید از امثال این آقایان، مخصوصا آقای روحانی که سالها جزء امیران بودند و در کسوت روحانیت هستند، بپرسید که شما چه کردید که در مردم بدبینی و نارضایتی ایجاد شد؟

وی در پایان با تاکید بر این سخن امام (ره) مبنی بر اینکه هیچ چیز مثل دنیاگرایی روحانیت نمی تواند مردم را دچار انحراف کند تصریح کرد: اگر مردم به مسیر غلط رفتند باید دید روحانیونی مثل آقای روحانی که هم اسمشان و هم لباسشان روحانی است به همراه آن کسی که ایشان دلباخته اش می باشد و از خانه نشینی او جگرش خون شده است چه نقشی داشته اند و با اقتدا به چه آموزه هایی مردم را دچار بدبینی به حاکمیت کرده اند؟

یکشنبه، 19 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-09 ساعت 11:06
خبر بعدی : ورود احمدی‌ نژاد به مناظره انتخاباتی
خبر قبلی : پخش یک فیلم مسخره از غرضی در صدا و سیما


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -