توضیح وکیل مشایی درباره مصاحبه با یک سایت ضد انقلاب

سید علی اصغر حسینی در گفت و گو با شبکه ایران درباره انتشار مصاحبه اش با یک سایت خبری معاند گفت: اخیرا شخصی با بنده تماس گرفت و خود را را خبرنگار یکی از رسانه های داخلی معرفی کرد. بنده نیز از آنجایی که شماره تلفن او شماره ای داخلی بود، به این تماس اعتماد کرده و با خبرنگار گفت و گو کردم.

وی افزود: بعد از انجام مصاحبه و مراجعه به سایت روزآنلاین متوجه شدم که این سایت فیلتر است. همانجا متوجه شدم که این رسانه به احتمال زیاد باید جزو سایت های معاند باشد. با کمی تحقیق از دوستان رسانه ای متوجه صحت این گمانه و دروغ بودن ادعای خبرنگار روزآنلاین شدم. لذا ضمن ارسال ایمیل از مدیریت این سایت درخواست کردم از انتشار مصاحبه خودداری کند اما متاسفانه این سایت معاند به درخواست من توجهی نکرد.

حسینی ضمن ابراز تاسف از اشتباه سهوی اش در انجام مصاحبه با بک رسانه معاند، از "تحریف سخنانش توسط یک سایت داخلی" انتقاد کرد. وی خاطرنشان کرد: متاسفانه سایت بولتن مطلبی را تحت عنوان "درخواست وکیل مشایی از هاشمی رفسنجانی برای دخالت در تصمیم شورای نگهبان منتشر کرده بود. سایت بولتن سخنان بنده را تحریف کرد در حالی که متن آن موجود است. اساسا بحث من ناظر به گذشته بود نه آینده و ادعای درخواست من از آقای هاشمی کذب محض است.

وی خاطرنشان کرد: اساسا بحث من کاملا حقوقی بود نه سیاسی. سخنی که من مطرح کردم این بود که قانون انتخابات در شرایط فعلی دچار اشکالات و ابهامات جدی است و تاکید کردم که برای حل مشکل باید قانون اصلاح شود و از شروط کلی، مبهم و قابل تفسیری همچون التزام به اسلام به مسائل عینی و غیر قابل تفسیر برسیم تا امکان برخوردهای سلیقه ای با افراد به حد اقل برسد.

یکشنبه، 19 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-09 ساعت 07:06
خبر بعدی : بازداشت چند نفر از جمله فیلمبردار صحنه خودسوزی
خبر قبلی : کدام جمله احمدی نژاد توافق هسته ای را بهم زد؟


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -