احمدی‎‌نژاد: در پرونده هسته‌ای خودشان مسئولند

رییس‌جمهور گفت: کسانی که ساده‌زیستی دولت را زیر سوال می‌برند، به دنبال توجیه اشرافیت هستند چون خودشان می‌دانند نمی‌توانند اینطور زندگی کنند.

به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد پس از بهره‌برداری از طرح انتقال خط آهن تهران - تبریز به زیرزمین در مناطق 17 و 18 تهران، با بیان اینکه "یک ملت و دولت برآمده از ملت برای ادامه حیات و دفاع از حقوق خود باید پیشرفته باشد و پیشرفت مستلزم کار همگانی است"، اظهار کرد: در دولت نهم و دهم بیش از 30 عنوان کار بزرگ و تعیین‌کننده برای اولین‌بار انجام شد که یکی از آنها فرستادن ماهواره به فضا و مساله هسته‌یی است.

وی با بیان اینکه "بدخواهان ملت ایران با پیشرفت ایران مخالفند و بهانه‌های متفاوت می‌گیرند اما انگیزه‌شان مخالفت با پیشرفت ملت ایران است"، تصریح کرد: دشمنان می‌بینند که ایران بطور جهشی جلو می‌رود و طرح‌های مختلف را به اجرا درمی‌آورد، از جمله طرح هدفمندی یارانه‌ها که در انجام آن موفق عمل کرد. بنابراین توطئه‌های خود را تشدید می‌کنند و از بیرون راهها را می‌بندند و به بهانه‌های سیاسی پَست عده‌ای در داخل با آنها همکاری می‌کنند.

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه "در دوران دفاع مقدس عده‌ای امام را متهم می‌کردند و به ایشان می‌گفتند شما مقصر جنگ هستید"، یادآور شد: در زمان دفاع مقدس عده‌ای مکمل حلقه‌های توطئه‌های دشمنان بودند که ستون پنجم نام داشتند اما الان ادعای انقلابی‌گری می‌کنند.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال سنگ‌اندازی هستند، عده‌ای ارز و سکه خریداری کردند و با دشمن همراه شدند تا به بازار فشار آورند و می‌خواهند همه موجودیت ایران را با این مساله زیر سوال ببرند. این افراد همان‌هایی هستند که اول تحریم را انکار می‌کردند و دم از مشکلات داخلی می‌زدند اما حالا مقصر را دولت می‌دانند و بالاخره روزی پاسخ آنها داده می‌شود.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه "دشمن سنگی در راه ملت ایران انداخته است و باید از آن عبور کرد"، افزود: نمی‌خواهم وارد بحث مذاکرات هسته‌یی شوم چون خودشان مسئولند و می‌دانند چه باید بکنند و کاری به آن ندارم و دخالتی هم ندارم.

شنبه، 18 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-08 ساعت 12:06
خبر بعدی : جلیلی: روحانی اسناد طبقه‌بندی شده را منتشر کرد
خبر قبلی : می خواهند با ترس مردم را کنترل کنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -