مصر؛ پایان حکومت اخوان المسلمین نزدیک است

«عمرو موسی» رئیس حزب کنگره مصر در اظهاراتی تاکید کرد: نظام حاکم در برابر مشکلات و بحران های مصر ناتوان مانده است و قادر به برنامه ریزی و ایجاد راهکارهای طولانی مدت برای پاسخ گویی به خواسته های ملت مصر، تحقق توسعه و رفع مشکلات و نقص خدمات نیست.

به گزارش روزنامه «الدستور» مصر، موسی گفت: دیدار من با مهندس خیرت لشاطر نایب رئیس جماعت اخوان المسلمین، آخرین پیام به نظام این کشور بود مبنی بر اینکه پذیرش اوضاع کنونی ممکن نیست و تنها راه حل، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام است.

وی افزود: هیچ توافقی بین مخالفان و نظام حاکم بر سر روش اداره کشور وجود ندارد.

رئیس حزب کنگره مصر خاطرنشان کرد: روز سی ام آینده روز پایان حکومت اخوان المسلمین خواهد بود و تظاهراتی سیاسی با حضور تمامی نیروها و جنبش های مردمی برای بیان درخواست خود مبنی بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام برگزار خواهیم کرد.

این مخالف مصری افزود: دولت در مرحله بسیار دشواری به سر می برد و نمی توان تداوم اوضاع کنونی را پذیرفت؛ تمامی ارکان دولت دارای مشکلات بوده و اوضاع اسف بار است.

عمر موسی تاکید کرد: کمپین «تمرد» یک جنبش سیاسی- دموکرات است که خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام است ما همه از این کمپین حمایت می کنیم و اعلام می کنیم که قانون اساسی کنونی مصر باطل است و نیاز به اصلاحات بنیادین دارد.

شنبه، 18 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-06-08 ساعت 10:06
خبر بعدی : چاپ اسکناس‌های درشت‌ در دستور بانک مرکزی
خبر قبلی : اردوغان عقب‌نشینی کرد؛ ترکیه همچنان ناآرام+فیلم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -