سرکرده بسیح پسر رفسنجانی را شازده جاسوس نامید

دیگربان: محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج گفته امروز کسانی که «اگر خانه‌شان را بفروشند ۵۰ نفر را صاحب‌خانه می‌کنند و ۱۰ میلیارد تومان وثیقه می‌گذارند تا شازده جاسوس خود را از حبس بیرون بیاورند» ادعای دلسوزی برای مردم کشور می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «فارس» آقای نقدی روز دوشنبه (ششم خرداد ماه) در همایش ائمه جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج قم این اظهارات کنایه‌آمیز را بیان کرده است.

منظور نقدی از این سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی٬ نامزد رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری و فرزندش مهدی هاشمی است.

این برای نخستین‌بار است که یک مقام رسمی به طور مستقیم مهدی هاشمی را به «جاسوسی» متهم می‌کند٬ این در حالی است که هاشمی هنوز در هیچ دادگاهی متهم به «جاسوسی» نشده است.

اظهارات رئیس سازمان بسیج چند روز پس از ردصلاحیت آقای هاشمی از سوی شورای نگهبان بیان می‌شود که فرماندهان نظامی مخالف حضور وی در عرصه انتخابات بودند.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرده که «حقیقت این است که سازش با آمریکا اقتصاد ایران را منهدم می‌کند. در این میان برخی سخن از سازش با آمریکا می‌زنند.»

محافظه‌کاران مخالف رئیس مجمع تشخیص مصلحت٬ سال‌هاست که وی را به تلاش برای برقراری رابطه با ایالات متحده متهم می‌کنند.

نقدی همچنین گفته که «پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی به دلیل دوری با آمریکا بوده»٬ ایران آمریکا را از نظر «سیاسی به خاک ذلت نشانده» و ایالات متحده ۳۵ سال است که «پشت دروازه‌های ایران مانده است.»

وی با این حال اظهار کرده است: «ایالات متحده بیش از ۱۲۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان را مورد حمایت قرار می‌دهد تا آنها با شبهه افکنی‌های اعتقادی به ترویج ابتذال بپردازند.»

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ۸۰ «شبکه رادیویی» فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند٬ گفته است: «در طول تاریخ هیچ ملتی تا این حد مورد هجمه فرهنگی و رسانه‌ای قرار نگرفته است.»

به گفته وی «امروز تنها کالایی که به صورت بیمه شده به داخل کشور قاچاق می‌شود مشروبات الکی است...بیش از ۷۰۰ تن مواد مخدر هم در سال گذشته کشف شده که از تمام کشفیات جهان بیشتر است.»

مقام‌های نظامی و غیرنظامی جمهوری اسلامی سال‌هاست ادعا می‌کنند ایالات متحده و متحدان غربی‌اش را به «خاک سیاه» نشانده‌اند٬ اما روزی نیست که در اظهارات خود علیه این کشورها صحبت نکنند.

سه شنبه، 7 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-05-28 ساعت 01:05
خبر بعدی : تشبیه رد صلاحیت مشایی به واقعه کربلا
خبر قبلی : ناگفته ‌های ‌رد صلاحيت‌ رفسنجانی ‌از زبان مطهری


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -