خامنه ای: ما نمی دانیم چه کسی رییس جمهور خواهد شد

http://www.youtube.com/watch?v=GNpVsozT2cU

پایگاه اطلاع رسانی دفتر خامنه ای: مراسم میثاق پاسداری دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) صبح امروز با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی بیاناتی در این مراسم با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها تاکید کردند: می‌خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، چون اگر انتخابات پرشور باشد برایشان گران تمام می‌شود.

ایشان خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها همیشه جنجال می‌کنند و همیشه از ملت تودهنی می‌خورند و این‌بار هم خواهند خورد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه انتقاد دشمنان از جمهوری اسلامیِ آبرومند و سرافراز، ارزش جواب دادن ندارد و در خور اعتنای ملت ایران و مسئولان نیست، گفتند: اما این اظهارات برای آحاد ملت عبرت انگیز است زیرا نشان دهنده میزان بسیار بالای حساسیت انتخابات برای آنها است.

ایشان تأکید کردند: مبادا در تبلیغات، به برخی افراد معاند در خارج و یا حتی در داخل، چراغ سبز نشان دهیم زیرا دشمن در تلاش است تا مردم را مأیوس و ناامید کند و متأسفانه برخی حنجره ها و زبان ها و قلم های بی تقوا هم در داخل حرف آنها را تکرار می کنند.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: مردم نگاه كنند به اظهارات داوطلبی كه میتواند برای كشور ایستادگی مقابل دشمنان و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش كند، به او رای دهند.‬

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ما نمی دانیم که چه کسی رییس جمهور خواهد شد اما می دانیم که حضور مردم در پای صندوق های رأی که اعلام حضور قدرتمندانه ملت در عرصه حرکت و تاخت به سوی آرمان ها است، قطعاً زمینه ساز عزت، مصونیت، آبروی بین المللی و خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان خواهد شد.


سه شنبه، 7 خرداد ماه 1392، 11:37 صبح برابر با 2013-05-27 ساعت 23:05
خبر بعدی : فیلم؛ انتقاد شدید حسن روحانی از وضعيت کنونی در صداوسیما
خبر قبلی : غرضی: چاپ روزنامه هايی که از کبابی سردرآورد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -