بودجه غذای دانشجویان صرف حقوق کارمندان شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سال ۹۱ در ۵۰ دانشگاه بزرگ کشور بودجه غذای دانشجویان صرف افزایش حقوق کارمندان دانشگاه‌ها شد و حقوق کارمندان در آن سال ۳ بار اضافه شد.

به گزارش تسنیم، غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۲ و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، پیش از پایان جلسه علنی عصر امروز پارلمان در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۷۹ این قانون و در واکنش به سخنان محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: حرف من راجع به اختصاص بخشی از پول غذای دانشجویان برای افزایش حقوق اساتید برای مسئولیت دوره آقای زاهدی در وزارت علوم نبود و این حرف من به سال ۹۱ مربوط می‌شد.

وی ادامه داد: این موضوع در ۵۰ دانشگاه بزرگ کشور رخ داد و ۳ بار حقوق کارمندان را اضافه کردند که در این زمینه مستنداتی دارم که در اختیار دیوان محاسبات قرار گرفته و این مستندات را در اختیار نمایندگان مجلس نیز می‌گذاریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید براینکه بنده حرف بیهوده و بدون سند و مدرک نزدم، گفت: در شورای نمایندگان رهبری در دانشگاه‌ها این موضوع گفته شد که از بودجه غذای دانشجویان برداشته شده و برای افزایش حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها استفاده شده است.

مصباحی‌مقدم افزود: ما آن زمان این موضوع را به رئیس جمهور گفتیم و با دستور ایشان بودجه غذای دانشجویان تامین شد. البته بودجه غذای دانشجویان در صندوق رفاه دانشجویی دارای دو ردیف است که یک ردیف به غذای دانشجویان و یک ردیف به سایر اختصاص دارد که این مبلغ از قسمت سایر بودجه امور دانشجویی به حقوق کارکنان دانشگاه ها داده شده است.

یکشنبه، 5 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-05-26 ساعت 22:05
خبر بعدی : ردصلاحیتها؛ خبری بد در مورد بن بست اتمی رژيم
خبر قبلی : پذیرش نکردن بیمار اورژانسی بی ‌پول جرم است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -