احمدی نژاد، مالک اشتر و مخالفانش خوارج هستند

روزنامه ایران که از بودجه بیت المال ارتزاق می کند در ویژه نامه ای که امروز منتشر کرد، سعی در شباهت سازی بین احمدی نژاد با «مالک اشتر» و متهم کردن مخالفان دولت و مشایی به خوارج گری کرد.

بعد از ماجرای عزل وزیر اطلاعات و قهر 11 روزه احمدی نژاد، عملا از حجم زیادی از حامیان و نیروهای طرفدار دولت احمدی نژاد کاسته شد. البته پیش از این در ماجرای نامه رهبر انقلاب به احمدی نژاد در مورد مشایی نیز به دلیل آنکه احمدی نژاد آنگونه که باید از حکم رهبری تمکین کند، نکرد، طیفی از حامیان وی از گرداگرد او دور شده بودند.

به گزارش بولتن نیوز، بعد از این اتفاقات ارگان های رسانه ای وابسته به جریان انحرافی سعی داشتند تا به هر طریق ممکن که شده این موضوعات را توجیه کرده، تا همچنان به افکار عمومی القا کنند که احمدی نژاد جزو ولایتمدارترین نیروهای انقلاب است.

برای دستیابی به این موضوع، رسانه های وابسته به دولت و جریان انحرافی از تاکتیک های مختلفی استفاده کردند. گاهی سعی کردند چنین وانمود کنند که مخالفان جریان انحرافی، جزو جیره خواران هاشمی هستند و خط و خطوط خود را از هاشمی می گیرند. گاهی چنین بیان کردند که اساسا به دلیل آنکه احمدی نژاد به دنبال برقراری عدالت است و دست های بسیاری را در راه مبارزه برای تحقق عدالت از بیت المال کوتاه کرده است، آنها نیز درصدد انتقامجویی و برچسب زنی به احمدی نژاد برآمده و دشمن او شده اند. گاهی نیز چنین گفتند که اصولگرایان نیز مانند اصلاح طلبان از مسیر اصلی انقلاب خارج شده و تنها گروهی که همچنان در مسیر اصلی انقلاب و خط رهبری است، دولت و نیروهای وابسته به آن است.

این همه اما موجب نشد تا مردم آگاه و هوشیار جامعه تحت تأثیر قرار گرفته و از موضع گذشته خود نسبت به دولت عدول کنند. شاهد مدعا آنکه همان مردمی که بارها در سفرهای استانی به استقبال پرشور از احمدی نژاد می پرداختند، طی چند هفته اخیر که احمدی نژاد به برخی از استان ها سفر کرده بود، از او رویگردان شدند. عم استقبال پرشور و مردمی از احمدی نژاد آنگاه بیشتر شد که همراه وی کسی به نام اسفندیار مشایی بود و مردم فهمیده بودند که این سفرهای استانی بیش از آنکه به دلیل رفع مشکلات شان باشد، برای تبلیغات انتخاباتی مشایی بوده است.

مجموع این موضوعات موجب شد تا جریان انحرافی بیش از پیش در موضع ضعف و انفعال قرار گیرد به طوری که حتی از ادامه سفرهای استانی نیز منصرف شد.

اما ارگان رسانه ای دولت و جریان انحرافی که در برچسب زنی و اتهام زنی به مخالفان و منتقدان، زبانزد عام و خاص اند، امروز در ویژه نامه ای که در روزنامه ایران منتشر شد، پرده دیگری از عملیات روانی- رسانه ای خود را مشخص کردند.

در این ویژه نامه که با عنوان «راوی»، ضمیمه رایگان روزنامه ایران است سعی شده تا با بازخوانی دوران حکومت مداری حضرت امیر (ع) و مشکلاتی که در دوره ایشان وجود داشت، چنین وانمود کنند که احمدی نژاد نیز در دوران حاضر، نقش «مالک اشتر» رهبر انقلاب را بازی می کند و به همین دلیل است که هجمه های زیادی علیه وی شده است!

از سویی دیگر این ویژه نامه سعی دارد چنین بیان کند که مخالفان جبهه مقابل حضرت امیر(ع) و مالک اشتر نیز کسانی نبودند جز خوارجیون و نهروانی ها!

روزنامه ایران تمام کسانی را که به نوعی منتقد احمدی نژاد بوده اند را منافقین و نهروانی ها معرفی کرده و در این راه حتی از اتهام زنی به برخی از علما و روحانیون برجسته و وارسته کشور نیز فروگذار نکرده است. این روزنامه، نیروهای مقابل مالک اشتر را نیز اشخاصی چون ابوموسی اشعری و اشعث بی کندی معرفی می کند که اولی شیخ ساده لوحی بود که حکمیت را به امیر(ع) قبولاند و دیگری جزو خوارجیون سرشناس به حساب می آید.

این در حالی است که بزرگ ترین خصوصیت مالک اشتر را می توان «ولایتمداری» او و تبعیت محض از حضرت امیر(ع) دانست. در حالی که با رجوع به عملکرد دولت احمدی نژاد در می یابیم که این گزاره در بسیاری از مقاطع با ابهامات بزرگی روبرو است.

به نظر می رسد احمدی نژاد در سال های اخیر بیش از آنکه به دنبال دفاع از ولایت باشد، به دنبال دفاع از مشایی و لاپوشانی انحرافات فکری و عقیدتی جریان انحرافی است.

یکشنبه، 5 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-05-26 ساعت 08:05
خبر بعدی : برنامه انتخاباتی محسن رضایی سانسور شد
خبر قبلی : سفارش حضرت آقا در مورد کاندیدای اصلح


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -