ریاست جمهوری جلیلی دشمنان را ناامید خواهد کرد

معاون جلیلی در شورای عالی امنیت گفت: همانطور که دشمنان در عرصه هسته ای از کوچکترین تعرضی به حقوق ملت ناامید شدند با ریاست جمهوری جلیلی همه امیدهای دشمنان نا امید خواهد شد.

به گزارش مهر، علی باقری رئیس ستاد انتخابات جلیلی بعد از ظهر امروز در نخستین همایش انتخاباتی این کاندیدای انتخابات در ورزشگاه شهید شیرودی تهران بااشاره به سالروز آزادی خرمشهر گفت: امروز روز تبلور مقاومت ملی ماست، دشمنان سالها پیش چشم طمع به این سرزمین دوختند و با حمله نظامی به خاک ایران تصور می کردند که می توانند ذره ای از خاک ما را از کشورمان جدا کنند؛ بسجیان این کشور به فرماندهی همتها و باکریها و شهیدان بزرگ اجازه ندادند ذره ای از خاک کشور جدا شود.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند امروز در یک پیج تاریخی هستیم دشمنان همگی سودای تقابل با ملت ایران را دارند اما پیشرفت ما در همه عرصه ها آنها را درمانده کرده است. امروز ما یک برگ برنده داریم، برگ برنده ما یکی از هم رزمهای باکری و خرازی است که در مصاف با دشمنان ملت در همه عرصه ها یکی است و آن هم جلیلی است.

باقری عنوان کرد: همانطور که دشمنان در عرصه هسته ایی از کوچکترین تعرض به حقوق ملت ناامید شدند با ریاست جمهوری جلیلی از همه امیدهای خود ناامید خواهند شد و هیچ طمعی بر ملت نخواهند داشت جلیلی یکی است، بدیل و بدل ندارد.

رئیس ستاد انتخابات جلیلی عنوان کرد: رای به جلیلی رای به یک فرد یک جانباز و یک مذاکره کننده قوی و هوشمند نیست بلکه رای به ایران مستقل، پیشرفته ، اسلامی، نمونه و پیشرو در تمدن اسلامی در دهه آینده است.

باقری ادامه داد: جلیلی مردی است که بر اساس تکلیف به و برای انجام رسالت سنگین به میدان آمده است ما وظیفه داریم که در مسیر انجام عدالت او را یاری کنیم، هر یک از شما به عنوان یک رسانه باید مبلغ این در گرانبها باشید.

آدينه، 3 خرداد ماه 1392 برابر با 2013-05-24 ساعت 20:05
خبر بعدی : عدم امکانات؛ مرگ تلخ 7 نفر زیر آوار زباله
خبر قبلی : احمدی‌نژاد: کار ما تازه آغاز شده (احتمال افشاگری)


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -