بعد از مرگ خمینی در بین قدمای سیاست درگیری است

دیگربان: محسن رضایی می‌گوید در جمهوری اسلامی سیاستمداران «بی‌خیال» زندگی مردم هستند و مدت کوتاهی بعد از درگذشت آیت‌الله خمینی «در بین قدمای سیاست» منازعات سیاسی حاکم شده است.

آقای رضایی در گفتگو با روزنامه «اعتماد» از این که فضای کشور «رنگ و بوی امنیتی» دارد و «تخاصم و تنازع بر کشور حاکم است»٬ انتقاد کرده است.

وی گفته است: «بعد از امام٬ در حقیقت تا چهار، پنج سالی همه خوب بودند٬ اما قریب به ۲۰ سال است منازعات سیاسی {در کشور} شکل گرفته است.»

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزوده که «این منازعات سیاسی که در حقیقت میان قدمای سیاست راه افتاده است همه بدنه را - که متشکل از تمامی گروه‌های مرجع است - هم آسیب زده است.»

به نظر می‌رسد اشاره غیرمستقیم رضایی به تقابل علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی با مخالفان و رقبای خود از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی است.

آقای خامنه‌ای در طول دوران رهبری خود آرام آرام موفق به کنار گذاشتن و حذف مخالفان و رقبایش از عرصه قدرت شده است.

رضایی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به این که «مردم تحت فشار هستند» اظهار کرده است: «سیاستمداران بی‌خیال از زندگی مردم هستند. سیاستمداران دنبال کار خودشان هستند و مردم را رها کرده‌اند.»

اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شرایطی مطرح می‌شود که در جمهوری اسلامی همه مسئولان در اظهارنظرهای خود به طور مدام از «خدمت به مردم» و طبقاتی که بیشتر تحت فشار اقتصادی قرار دارند٬ سخن می‌گویند.

پنجشنبه، 2 خرداد ماه 1392، 7:06 بعدازظهر برابر با 2013-05-23 ساعت 12:05
خبر بعدی : کاريکاتور؛ عبور از دریای سرخ رفسنجان با عصای رهبر
خبر قبلی : اعضای مجرم ستاد رفسنجانی دوباره به زندان بازگشتند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -