پاشیدن مایعی شبیه خون به مسجدی در فرانسه

خبرگزاری رسا ـ مسجد شهر لیموژ فرانسه برای چهارمین بار طی چند ماه اخیر از سوی اسلام‎ستیزان مورد حمله و بی‎حرمتی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری سفیر نیوز، مسجد اعظم شهر لیموژ فرانسه برای چهارمین بار طی چند ماه اخیر از سوی اسلام‎ستیزان مورد حمله قرار گرفت.

نژادپرستان افراطی فرانسه در تازه ترین حمله خود به این مسجد اقدام به ریختن مایع قرمز رنگی شبیه به خون بر روی درب های اصلی این مسجد کردند.

پلیس فرانسه نمونه ای از این مایع را به آزمایشگاه جنایی تحویل داده تا مشخص شود که این مایع خون انسان یا حیوان است یا رنگ صنعتی است.

فتحی بلادبلی، رییس انجمن مسلمانان شهر لیموژ، در این ارتباط گفت: ساعت چهار صبح بود که نگهبان مسجد به من زنگ زد و گفت که دو درب اصلی و یکی از درهای فرعی مسجد به خون آغشته شده است، او گفت که همه جا را خون فرا گرفته است.

شورای مسلمانان فرانسه بلافاصله با صدور بیانیه ای هتک حرمت دوباره به مسجد لیموژ را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: از ماه جولای سال 2012 میلادی تاکنون این چهارمین بار است که مسجد لیموژ فرانسه مورد حمله افراط‎گرایان قرار می‎گیرد و ده‎ها مسجد دیگر نیز در سراسر فرانسه از شروع سال 2013 تاکنون به طرز شرم‎آوری مورد حمله قرار گرفته اند؛ مسلمانان فرانسه در برابر این اقدامات تحریک آمیز ساکت نخواهند نشست.

سه شنبه، 31 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-21 ساعت 12:05
خبر بعدی : واشنگتن پست: رفسنجانی چالش عمده رژيم تهران
خبر قبلی : جهاد اقتصادی؛ 3 قتل برای 100 هزار تومان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -