ساخت آرامگاه برای یکی از مدیران در محوطه دانشگاه

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان با بیان اینکه دانشگاه آزاد مانند گذشته دست یک امپراطوری خاص نیست، اظهار داشت: دانشگاه آزاد نیازی به دلسوزی رسانه‌های اجاره‌ای ندارد.

حمیدرضا عابدی‌ خرسند مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه وضعیت حاکم بر کشور انتخاباتی شده است، گفت: جریان منتسب به هاشمی رفسنجانی قصد ماهی‌گیری از این فضا را دارند و می‌خواهند به قانونی بودن انتخاب مدیریت جدید دانشگاه آزاد خدشه وارد کنند و ادعا می‌کنند که در صورت پیروزی هاشمی در انتخابات، دانشجو دیگر رئیس دانشگاه آزاد نیست.

وی ادامه داد: این جریان باید بداند که دانشگاه آزاد مانند گذشته در اختیار یک امپراطوری خاص نیست که با حضور و یا عدم حضور شخصی در صدر دولت، مدیریت آن تغییر کند چرا که دانشگاه آزاد از اختیار این امپراطوری خارج شده و کاملاً رویکرد مردمی و ولایی دارد و مردم برای آن تصمیم می‌گیرند، نه یک عده خاص.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان تصریح کرد: بر همین اساس روز گذشته در روزنامه فرهیختگان به عنوان ارگان رسمی دانشگاه آزاد، به این مسئله جواب دادیم و پرسش‌هایی را از جناب هاشمی رفسنجانی داشتیم که چرا رسانه‌های منتسب به وی برخلاف سخنانش که از مدیریت فرهاد دانشجو تعریف می‌کند، به تخریب رئیس دانشگاه آزاد می‌پردازند.

عابدی اظهار داشت: یکی از روزنامه‌های اجاره‌ای و خانوادگی یک جریان خاص، به جای اینکه جواب مستدلی بدهد، اتهام شخصی به بنده زده‌ و ادعا کرده‌ که این سرمقاله به منظور تخریب هاشمی و ارتقا به پست‌های بالاتر است اما بهتر است که به جای تشکیک در سوابق افراد پاسخ سوالاتی که مطرح شده را بدهند و به جای پاسخ دادن، اتهام نزنند.

وی تاکید کرد: نهادهای نظارتی و امنیتی به قدر کفایت در نظام، مشغول فعالیت و خدمت هستند و آنها به مدیران مختلف نظارت می‌کنند و نیازی به دلسوزی این روزنامه‌های زنجیره‌ای برای نظام نیست چراکه دلسوزتر از نهادهای امنیتی نیستند و به جای طرح نگرانی برای پست‌های مدیریتی نظام، نگران کسانی باشند که این رسانه‌ها را اجاره می‌کنند.

مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان خاطرنشان کرد: جعبه‌ سیاهی که بنده در سرمقاله روزنامه به آن اشاره کرده بودم، قابل گشودن است و برای اطلاع آقایان، قطره‌ای از این جعبه سیاه پروژه زرینه، ساخت آرامگاه برای یکی از مدیران دانشگاه در اموال عمومی، سوءاستفاده مالی در لیگ‌های ورزشی و برخی مدارس خانوادگی آنها در زیر مجموعه دانشگاه آزاد است.

سه شنبه، 31 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-21 ساعت 12:05
خبر بعدی : کاهش سن مصرف سیگار به ۱۲ سال در ایران
خبر قبلی : كارگران در تبریز با قرارداد كمتر از یکماه كار می‌كنند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -