کامیون هوو (قاتل چینی) 7 خودرو را درهم کوبید

تصادف تریلر کشنده هوو با ۷سواری درکرمانشاه/ کامیون بی‌ترمز ۴خودرو را زیرگرفت/۳۰نفر در تصادفات کشته ومصدوم شدند

خبرآنلاین: در هفت سانحه رانندگی که در کشورمان رخ داد، 5 نفر کشته و 25 نفر دیگر مصدوم شدند.سرهنگ ویسی، رئیس پلیس راهور کرمانشاه به واحد مرکزی خبر گفت: یک تریلر کشنده هوو با هفت دستگاه سواری در تقاطع دیزل آباد شهر کرمانشاه تصادف کرد. براثر این برخورد 4 نفر زخمی شدند که حال یک نفر از زخمی ها وخیم است. نقص فنی و عمل نکردن ترمز کشنده هوو ، علت حادثه بود.

تصادف مرگبار اتوبوس و کامیون درمحورتربت حیدریه- مشهد
بر اثر وقوع تصادف مرگبار دو دستگاه خودرو اتوبوس و کامیون در محور"تربت حیدریه – مشهد" شاگرد اتوبوس در دم جان باخت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، دیروز شنبه در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مشهد، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در پنج کیلومتری محور مشهد به تربت حیدریه ماموران کلانتری 32 مشهد به همراه عوامل پلیس راه سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند. ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه خودرو کامیون بنز، شاگرد اتوبوس در دم جان سپرد و 10 نفراز سرنشینان به شدت مصدوم شدند. با حضور گروه های امداد و نجات مصدومان حادثه از داخل خودروها تصادفی به بیرون منتقل و به بیمارستان امدادی شهر مشهد انتقال یافتند. علت تصادف لغزندگی جاده و تخطی از سرعت مطمئنه از طرف راننده اتوبوس اعلام شده است.

واژگونی پژو در محور نطنز بادرود 4 نفر را مصدوم کرد
عصر امروز یکشنبه در محور نطنز بادرود خودروی سواری پژو 405 واژگون و هر چهار سرنشین مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.
حسین مخلصی، مسئول فوریت‌های 115 نطنز به فارس گفت: عصر امروز با واژگونی خودرو پژو، بلافاصله آمبولانس 115 نطنز در محل حادثه حاضر و چهار مصدوم خودرو را به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز منتقل کردند. به گفته وی، حال مصدومان مساعد است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

تصادف کامیون با 4 خودرو

سرهنگ جهانی، معاون آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران‌بزرگ از نقص فنی کامیون دانگ‌فنگ و مصدومیت دو تن خبرداد و در تشریح حادثه تصادف دیروز شنبه در ورودی شمال به جنوب خیابان استخر به اتوبان بابایی، به ایسنا گفت: در ساعت 14:20 دیروز شنبه یک دستگاه کامیون کشنده دانگ‌فنگ که حامل بار سیمان بود، به دلیل نقص، فنی ترمز خالی کرد.
وی با بیان اینکه این کشنده در سر تقاطع به سمت راست منحرف می‌شود، گفت: بر اثر این انحراف، این کشنده با چند دستگاه خودرو تصادف کرده و سرانجام بر اثر تصادف با یک درخت، متوقف شد.
معاون آموزش پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه راننده و شاگرد این کشنده مصدوم می‌شوند، گفت: بر اثر این حادثه کشنده با چهار دستگاه خودروی سواری نیز تصادف کرد. بررسی کارشناسان تصادفات نشان داد که نقص فنی خودرو و خالی‌کردن ترمز و همچنین شیب زیاد خیابان استخر، علت بروز این حادثه بود.

3کشته در تصادف نیسان با پراید در جاده چالوس
آرش رحمتی، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از فوت سه تن در یک حادثه تصادف خبرداد و به ایسنا گفت: تصادف یک خودروی نیسان با یک پراید ظهر امروز یکشنبه در محدوده جاده چالوس بالاتر از تونل پنج سبب مرگ سه تن و مصدومیت یک تن دیگر شد. با اعزام نیروهای امدادی، فرد مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شد. تاکنون گزارشی مبنی بر اعلام وضعیت این فرد به مرکز فوریت‌های پزشکی استان ارسال نشده است.

تصادف مرگبار پژوها و کامیون
محمدرضا قنبری، مسئول روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد هم به ایسنا گفت: تصادف یک دستگاه کامیون خاور و سواری سمند در ساعت 18:43 دیروز شنبه به سامانه 115 اطلاع داده شد که به دنبال آن دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه واقع در دو راهی «چنار برم» اعزام شد. پس از حضور نیروهای اورژانس در محل، مشخص شد که سه مرد در پی این حادثه مجروح شده‌اند که عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، آنها را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.
مسئول روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تصادف مرگبار میان یک دستگاه پژو پارس، کامیون خاور و پژو 405 مسافربر در محدوده «سمرون» در دو راهی «چنار برم» خبر داد و گفت: به دنبال این حادثه که در ساعت 21:15 شنبه شب رخ داد، یکی از سرنشینان پژو پارس که مردی 45 ساله بود، در دم جان باخت.
وی با بیان اینکه در این حادثه دو آمبولانس اورژانس به محل اعزام شده بود، گفت: همچنین زنی 31 ساله که از مسافران پژو 405 بود نیز مجروح شد که عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، وی را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

یکشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-19 ساعت 17:05
خبر بعدی : گندم‌ های هندی و پاکستانی آلوده است
خبر قبلی : بازداشت یک معلم در اشنویه و انتقال وی به زندان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -