احمدی‌نژاد: سخنان طلبکارانه مسوول نابسامانی‌ها

رییس‌جمهور با انتقاد از فضای رسانه‌ای موجود گفت: متاسفانه وضعیت به گونه‌ای است که کسی که مسوول ایجاد نابسامانی‌ها است از موضع طلبکارانه سخن می‌گوید.

به گزارش خبرگزاري‌هاي فارس و ايسنا، محمود احمدی‌نژاد در پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن اجلاس سران ادامه داد: برخی با کوته‌بینی مشکلاتی به وجود می‌آورند که نمی‌گذارند ما کار انجام دهیم. ما باید به جلوتر از چیزهایی که هست بیندیشیم وگرنه موجودیتمان به خطر می‌افتد. ما باید حرف متعالی را که داریم به گوش همه مردم جهان برسانیم.

زماني «ويدئو» مساله بود
رییس‌جمهور با بیان اینکه «زمانی ویدئو تبدیل به یک مساله شده بود»، گفت: اما امروز ببینید که ما در کجا قرار گرفته‌ایم. هر نعمتی ممکن است مورد سوءاستفاده قرار گیرد. وزارت دفاع یک کشور ممکن است از دانشجویی سوءاستفاده کند، اما این به آن معنا نیست که اصل فرصت و ظرفیت به وجود آمده را نفی کنیم. به طور مثال تکنولوژی هارپ و انرژی اتمی نیز مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد و حتی از فضای ارتباطات و از سینما و مدرسه نیز سوءاستفاده می‌شود. اگر این طور باشد باید همه چیز را تعطیل کنیم.

رفع 73 درصد مشكلات مردم

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه ارتباطات گفت: در دولت‌های نهم و دهم تاکنون 28 میلیون نامه دریافت و 10 میلیون ارتباط با مردم انجام شده است و به طور روزانه پنج هزار و 500 ارتباط مردمی برقرار می‌شود؛ البته نه به این صورت که صددرصد آنها انجام شده باشد، اما 73 درصد مشکلات مردم برطرف شده و بخشی از آن هم در اختیار ما نیست و مشکلات قضایی یا قانونی است. رییس‌جمهور همچنین اظهار کرد: در هفت سال اخیر امید به زندگی در کشور ما به میزان بیش از دو سال بیشتر شده است.

الهام: گیرنده تان را اصلاح کنيد

همچنين در اين همايش سخنگوی دولت با اشاره به نوع ارتباط رییس‌جمهور با مردم گفت: ایشان الگوی تازه ارتباطی با مردم، در عرصه بین‌المللی آفریده است.

غلامحسین الهام ادامه داد: امروز شاهدیم و فردا نیز تاریخ شهادت خواهد داد که نحوه سلوک ایشان (رییس‌جمهور) یک صحنه بی‌نظیر آفریده است و دیگر این مردم نیستند که دنبال حاکم باشند، بلکه این رییس‌جمهور است که به سوی مردم می‌دود، منتظر آنان می‌ماند و مردم با جرات و علاقه سر راه او را سد می‌کنند و رییس‌جمهور برای شنیدن سخنان آنان به سمت آنان می‌رود و خم می‌شود. امروز هیچ‌کس نشنیده است که رییس‌جمهور در دسترس نباشد. هرکس این را شنیده است، «گیرنده» را اصلاح کند؛ چراکه «فرستنده» در دسترس است و این نه یک ارتباط ملی، که در سطح جهانی نیز شکل می‌گیرد.
مشي پيامبرگونه احمدي‌نژاد

وی با اشاره به دیدارهای رییس‌جمهور و نحوه ارتباط او با مردم گفت: ایشان الگوی تازه ارتباطی در عرصه بین‌المللی آفریدند که یک نوع پیام‌رسانی است و به مشی پیامبران در شهر و روستا به دنبال ارتباط سازنده و انسانی با مردم تلاش کرده است تا این جامعه را با امام و نقطه کمال تعالی مرتبط کند و روابط عمومی‌ها نیز با این رویکرد است که موفق خواهند شد.

یکشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-19 ساعت 11:05
خبر بعدی : نامه جمعی از نمایندگان در حمایت از مواضع جنتی
خبر قبلی : جناب رفسنجانی قبل از رد صلاحیت باید انصراف دهد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -