بسوی زندگی در غار؛ توزیع جوجه با هدف مقابله با تحریم

مسئول بسیج سازندگی خوزستان از توزیع 130 هزار جوجه یک روزه در این استان خبر داد.

عبدالله مدملیل اظهار کرد: امسال 130 هزار جوجه یک روزه در سطح استان خوزستان توزیع شده است و این جوجه‌های میان تعاونی‌های تشکیل شده توسط بسیج سازندگی توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان افزود: در راستای اقدامات بسیج سازندگی 130 هزار جوجه یک روزه در این استان توزیع شده است و تعاونی‌های تشکیل شده همگی از سود بدست آمده در مدت زمان کوتاهی رضایت داشته‌اند.

وی با اشاره به استقبالی که از این طرح در سراسر استان شده است، ادامه‌داد: توزیع جوجه‌های یک روزه در این استان با استقبال بسیار خوب روستائیان مواجه شده است و روز به روز در این باره مراجعه داریم.

مدملیل در ادامه با اشاره به میزان وام‌های اعطا شده به متقاضیان اشتغال بیان کرد: درسال قبل دو میلیارد و 600 میلیون تومان وام مشاغل خانگی به افراد متقاضی پرداخت شده است.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان درباره اینکه افرادی که می خواهند دراین طرح شرکت کنند نباید حتما بسیجی باشند گفت: این طرح به همه تعلق دارد و افرادی که در این طرح شرکت می‌کنند نباید حتما بسیجی باشند.

وی اضافه‌کرد: بسیج سازندگی برای ثبت نام دراین طرح پذیرایی عموم مردم است و کسانی که طرح قابل توجیه دارند می‌توانند برای دریافت وام طرح خود را ارائه کرده و وام بگیرند.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان تاکید کرد: اجرای چنین طرح‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه در دستور کار قرار گرفته است و تلاش کرده‌ایم تا در راستای ارتقای سطح سلامت غذایی جامعه گامی موثر برداریم.

آدينه، 27 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-17 ساعت 09:05
خبر بعدی : مردم برای تامین به آب زیرزمینی روی آورده اند
خبر قبلی : سوخت ۳۰ درصد گران می‌شود، یارانه نقدی ثابت می‌ماند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -