مرجع حکومتی: باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند

آیت ‌الله نوری همدانی گفت: نامزدها باید به شورای نگهبان احترام بگذارند و ملتزم به رعایت قانون باشند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت الله نوری همدانی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به مطالبی از کتاب شریف نهج البلاغه، تاکید کرد: فردی که می خواهد سکاندار امور اجرایی کشور شود باید ویژگی هایی همچون عقل، علم و صبر را دارا باشد.

وی با تاکید بر قانون گرایی کاندیداهای انتخابات و حامیان آنان، یادآورشد: در هر کشور و نظامی برای انتخاب رییس جمهور مکانیزم و ساختار خاصی وجود دارد که همه باید از آن تبعیت کنند.

وی با تاکید بر تبعیت همگان از نظر شورای نگهبان قانون اساسی، افزود: همه باید به شورای نگهبان احترام بگذارند و ملتزم به رعایت قانون باشند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به حضور کاندیداهای متعدد برای حضور در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: این که افراد زیادی احساس تکلیف کرده و به صحنه آمده اند از جهتی خوب و از جهتی نیز ممکن است موجب ایجاد مشکل و تحیر مردم شود.

وی با تاکید بر این که مردم ما مردمی انقلابی و حاضر در صحنه هستند، تصریح کرد: مردم در این دوره نیز با لبیک به فرمان رهبر انقلاب حماسه دیگری خواهند آفرید و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند کرد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن هتک حرمت حجربن عدی صحابه حضرت رسول(ص) و یار وفادار امام علی(ع) از سوی گروه های تکفیری در سوریه، تصریح کرد: این اقدام شرم آور چهره خبیث وهابیت تکفیری را برای همگان نمایان کرد.



سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه 1392، 0:55 بعدازظهر برابر با 2013-05-14 ساعت 12:05
خبر بعدی : انتخابات رژیم؛ مشایی ‌جای ‌ثمره ‌نشست ‌هاشمی ‌قهر کرد
خبر قبلی : عکس؛ تشنج و درگیری در جلسه سخنرانی روحانی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -