دشمن به دنبال فتنه جدید در انتخابات

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه‌های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه‌های جدید وارد شده است.

حجت‌الاسلام کریم سرافراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: هیچ نعمتی از هیچ قومی گرفته نشد مگر آن که به سختی به آنها بازگردانده شد.

وی ادامه داد: در اثر ناسپاسی و ناشکری، خداوند نعمت‌ها را می‌گیرد و شکر نعمت‌های مادی و معنوی باعث پایداری آنها می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری برخی نعمت‌های مهمی که امروزه شکر آن‌ها بر ما واجب است را تشریح کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نعمتی است که خداوند به ما عرضه داشت تا بتوانیم در فضایی معنوی و اسلامی زندگی کنیم و به حول و قوه الهی در اثر همین نعمت به سمتی برویم که هلال شیعی در حال شکل‌گیری است و اسلام تا دروازه‏های آمریکا پیش‍رفته است.

سرافراز اذعان داشت: ولایت فقیه،از دیگر نعمات بزرگی است که وجود این نعمت به تنهایی دارای ارزش بیشتری نسبت به تمام نعمت‌های دیگر است و وظیفه ما برای شکر این نعمت این است که پیوند خود را با ولایت بیشتر کنیم.

وی اظهار داشت: امت اهل قیام، نعمت دیگر است که حاضرند در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب قیام و جهاد کنند و از دادن هزینه در راه مقام عظمای ولایت باکی ندارند، ملتی که حاضر شدند پای ارزش‌ها بایستند این ملت، امتی هستند که نعمت خدایند.

* حضرت زهرا (س) بهترین الگوی حماسه سیاسی و اقتصادی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با اشاره به شعار سال مبنی بر سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگوی حماسه سیاسی و اقتصادی است چرا که تا آخرین لحظه عمر از امامت و ولایت پیروی کرد و در دوران کودکی در شعب ابیطالب انواع سختی‌ها، گرسنگی‌ها و تشنگی‌ها را تحمل نمود.

وی تجلی حماسه سیاسی را حضور پر شور مردم در انتخابات دانست و گفت: انتخابات پیش‌رو بسیار مهم است زیرا در این برهه ترفندها و توطئه‌های دشمن بسیار پیچیده است و دشمن با فتنه‌های جدید وارد شده است.

سرافراز با بیان اینکه دشمن با تمام توان خود در صدد القای یأس و ناامیدی در مردم است، ادامه داد: برنامه‌های دشمن به گونه‌ای است که اولا انتخابات انجام نشود و ثانیا دشمن نیز تمام رسانه‌های خود را بسیج کرده است که حضور مردم کمرنگ شود و فضای انتخابات سرد باشد، و در مرحله سوم اینکه شخصی روی کار بیاید که زاویه‌دارترین فرد با ولایت فقیه باشد.

سرافراز، برگزاری انتخابات امن، آرام و باشکوه با حضور حداکثری مردم و انتخاب انقلابی‌ترین فرد نسبت به ولایت را بهترین راه برای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهانی عنوان کرد.

یکشنبه، 22 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-12 ساعت 11:05
خبر بعدی : بوی فتنه از کارناوال تبلیغاتی هاشمی می‌آید
خبر قبلی : ردصلاحیت بازیگر مشهور در انتخابات شوراها


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -