خوش آمد گویی مافیای اقتصادی به هاشمی رفسنجانی

از ساعات اولیه روز شنبه، خبرو پیام هایی در شبکه های اجتماعی به نقل از صرافان تهران و بازارهای مختلف، منتشر شده بود که نشان می دهد صرافان اعلام کرده اند از خرید و فروش ارز و سکه و طلا خودداری می کنند تا مشخص شود که آیا هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات می شود یا خیر؟! و از این طریق جو روانی برای حضور او ایجاد کنند و نشان دهند که مافیای اقتصادی بازار از حضور او استقبال می کند...

به گزارش بولتن نیوز، به دنبال ثبت نام اکبر هاشمی رفسنجانی، به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری ، عده ای از سایت ها و شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی و همچنین رسانه های منتقد داخلی، اعلام کردند که نرخ دلار 50 تومان تا 100 کاهش یافته است.

این نحوه عملکرد شاخه های رسانه ای، به خوبی نشان می دهد که هاشمی رفسنجانی هنوز نیامده، عده ای سعی دارند او را ناجی اقتصاد معرفی کنند و برای او تبلیغات موثر راه بیندازند وبه مردم و رای دهندگان القا کنند که هاشمی رفسنجانی قادر است وضعیت اقتصاد کشور را بهبود ببخشد. آنها جو روانی درست کرده اند تا نشان دهند آن چه می خواهند را عملی می کنند ومی خواهند قدرت مافیای اقتصادی را با قدرت سیاسی همراه کنند....

این در حالیست که هاشمی رفسنجانی نه تنها برنامه های اقتصادی، تیم وزرا و مردان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را معرفی نکرده و در برابر پرسش های اصلی از جمله هدفمندی یارانه ها، تعامل با غرب، وضعیت بازار نفت وتحریم ها و.... هیچ پاسخی ارائه نداده است.بلکه حتی در برابر پرسش خبرنگار خبرگزاری فارس که گفته است شعار شما چیست؟ پاسخ داده که فعلا اعلام نمی کنم.

حال با توجه به این شرایط، چه عاملی می تواند روی نرخ های واقعی بازار از جمله نرخ ارز و سکه و طلا اثرگذار باشد جز همدستی و همراهی مافیای اقتصادی با جریان فتنه و ضد انقلاب؟!

وقتی هنوز هیچ برنامه ای برای طرف تقاضا و عرضه ارز و سکه وطلا اعلام نشده و هنوز برنامه ای برای تعامل با غرب اعلام نشده و هنوز سکان دولت به دست هاشمی رفسنجانی نیافتاده و هنوز مشخص نیست که ایشان در مرحله اول یا دوم انتخابات چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا اقبال عمومی به ایشان زیاد خواهد بود یا کم،... پس بر چه اساسی، صرافی هاو معامله کنندگان عمده ارز، به وی خوش آمد می گویند؟

براین اساس، یا این خبر و این کاهش 50 تا 100 تومانی تنها یک موضوع موقتی و ساخته و پرداخته جریان رسانه ای فتنه و ضد انقلاب است و یا هماهنگی مافیای اقتصادی با آمدن هاشمی است

از همه مهمتر نشان می دهد که در طول دو سال گذشته، این مافیای اقتصادی، امکان کاهش نرخ ها را داشته و می توانست نرخ انواع ارز و طلا و سکه و همچنین اکثر کالاها را کاهش داد تا فشار بر مردم کاهش یابد اما نه تنها کاهش نداد بلکه بر عکس افزایش داده تا شرایط را بد جلوه دهد و با سیاه نمایی اوضاع کشور ،دولت و نظام را ضعیف جلوه دهد و شرایط را برای نامزد اصلاح طلبان و جریان فتنه آماده کند .

واقعا جریان رسانه ای و فعالان سیاسی جریان فتنه، انتظار دارند که مردم اینگونه تحولات را چگونه تحلیل کنند و چه بگویند؟

وقتی با چشم خود می بینند که مافیای اقتصادی به عده ای خوش آمد می گوید و برای عده ای دیگر مشکل ساز است و در دوسال گذشته انواع کارشکنی را به کار گرفته تا مردم رشد قیمت ها را شاهد باشند و برنج 8 هزار تومانی بخرند، انتظار دارید که باور نکنند که برخی از مخالفان و منتقدان نظام، عملا به آسیاب دشمن می ریزند و فشار بر مردم را افزایش می دهند تا به مطامع و قدرت و مسند خود برسند و جای خود را در قدرت حفظ کنند؟!

یکشنبه، 22 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-12 ساعت 08:05
خبر بعدی : رویارویی شورای نگهبان با کاندیداتوری رفسنجانی
خبر قبلی : باند مصباح: هاشمی و مشایی قصد دعوای زرگری دارند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -