آراء میلیونی مردم بدون امضای رهبر صفر است

دیگربان: احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد می‌گوید تنها با تنفید علی خامنه‌ای است که آرای «۲۴ میلیونی یا ۲۴۰ میلیونی» یک رئیس جمهوری معنا می‌یابد و قبل از آن٬ این آراء «صفر» است.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای علم‌الهدی این اظهارات را روز جمعه (۲۰ اردیبهشت ماه) در مراسم یادبود ۱۰۳ تن از جان‌باختگان طلبه و روحانی شهرهای کاشان و آران و بیدگل در جنگ ایران و عراق بیان کرده است.

وی گفته است: «تعداد آرای یک رئیس جمهور چه ۲۴ میلیون و چه ۲۴۰ میلیون در وهله نخست صفر است و آنچه که به این صفرها وزن می‌بخشد تنفیذ مقام ولایت است که با قرار گرفتن در کنار این صفرها به آن وزن و معنا می‌دهد.»

این برای نخستین بار نیست که روحانیون نزدیک به علی خامنه‌ای و یا نظامیان حاکم بر ایران٬ آرای مردم در انتخابات را بدون امضاء و تامین نظر علی خامنه‌ای «بی‌ارزش» می‌خوانند.

این عضو خبرگان رهبری در ادامه درباره شعار «حماسه سیاسی» نیز گفته است: «حماسه سیاسی به معنای شرکت در انتخابات و یک رأی دادن صرف نیست چراکه آن تکلیف اولیه است بلکه مقصود حماسه‌سازی در فرآیند انتخابات است.»

به گفته علم‌الهدی «حماسه‌سازی یعنی پاسداری و نگهبانی کامل از عرصه نظام و جلوگیری از ورود عناصر ناخالص و کمک به ملت برای حضور آگاهانه و نه مقلدانه سیاسی در عرصه انتخابات است.»

وی با این حال درباره مکانیسم‌های جلوگیری از ورود «عناصری» که آنها را «ناخالص» نامیده٬ اظهارنظری نکرده است.

شنبه، 21 اردیبهشت ماه 1392، 10:19 صبح برابر با 2013-05-10 ساعت 22:05
خبر بعدی : احزاب ‌و اينجور چيزها را بيندازيد سطل ‌آشغال
خبر قبلی : مشايی: تست اعتیاد دادم، برای ثبت نام آماده ام


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -