راه ‌اندازى‌ کارناوال‌ هواداران‌ رضايی در خیابان

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: را‌ه‌اندازی کارناوال‌ها و تجمعات خیابانی از سوی کاندیداها، هر کس که باشد، خلاف قانون است.

صولت مرتضوی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری خود در واکنش به حضور پرسر و صدای یکی از دواطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری گفت: را‌ه‌اندازی کارناوال‌ها و تجمعات خیابانی از سوی کاندیداها، هر کس که باشد، خلاف قانون است.
وی تاکید کرد: هر کاندیدایی حداکثر ده تا پانزده نفر را می‌تواند همراه خود به وزارت کشور بیاورد و اقدام تبلیغاتی امروز ظهر طرفداران یکی از کاندیداها گزارش می‌شود.
مرتضوی تصریح کرد: مسئولین شورای نگهبان در محل ستاد انتخابات کشور حاضر هستند و لحظه به لحظه هرگونه تخلفات را گزارش می‌‌دهند.
رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که سفرهای استانی رئیس جمهور تخلفات انتخاباتی به حساب نمی‌آید، تصریح کرد: هر کس داوطلب انتخابات باشد و طی هر شرایطی تبلیغات زودرس انجام دهد، خلاف کرده است.
وی تاکید کرد که مهلت ثبت نام انتخابات تمدید نمی‌شود.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در مورد همراهی برخی افراد با محسن رضایی و سخنرانی وی پیش از ورود به این وزارتخانه برای ثبت نام گفت: این اقدام را باید قوه قضائیه پیگیری کند.
حسنعلی نوری در گفتگو با مهر در پاسخ به این سئوال که آیا حرکت آقای رضایی قبل از ورود به وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات که با تجمع افراد زیادی همراه شد و او نیز برای آنها سخنرانی کرد مصداق تبلیغات زودرس نیست اظهار کرد: آنچه مربوط به وزارت کشور می شود پس از ورود کاندیداها به این وزارتخانه است.
وی افزود: حرکت آقای رضایی یک اقدام تبلیغاتی بود که قوه قضائیه مسئول پیگیری این اقدام در جهت تبلیغات زودرس است.

نوری تاکید کرد که پیشتر توصیه های لازم را به کاندیداها در خصوص چگونگی حضور در وزارت کشور داشته است.

آدينه، 20 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-10 ساعت 14:05
خبر بعدی : انتخابات؛ یک احمدی نژاد دیگر ثبت نام کرد+عکس
خبر قبلی : اگر نمی ‌توانی پادوی رهبر باشی، انصراف بده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -