پسر یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پیشین پاکستان ربوده شد

مقام های پلیس پاکستان روز پنجشنبه اعلام کردند: مهاجمان مسلح ناشناس امروز با حمله به خودروی سید ˈعلی حیدر گیلانیˈ فرزند سید یوسف رضا گیلانی نخست وزیر پیشین پاکستان در جنوب ایالت پنجاب با قتل راننده، وی را ربودند و به منطقه نامعلومی انتقال دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی، مقام های پلیس گفتند: ˈعلی حیدر گیلانی از اعضای حزب مردم پاکستان (حزب حاکم سابق) که با خودروی خود در ˈمولتانˈ عازم محل برگزاری گردهمایی سیاسی و نشست انتخاباتی حزب مردم شده بود، حوالی منطقه ˈمتی تلˈ این شهر هدف حمله تروریستی و تیراندازی مهاجمان ناشناس قرار گرفت. در این حمله پنج نفر از همراهان وی نیز زخمی شدند.

رسانه ها به نقل از نزدیکان خانواده نخست وزیر پیشین پاکستان , گزارش دادند: مهاجمان ناشناس ابتدا با متوقف کردن خودروی علی حیدر گیلانی، راننده وی را به ضرب گلوله کشته و سپس وی را به نقطه نامعلومی انتقال دادند.

مقام های پلیس شهر مولتان افزودند : مهاجمان مسلح پس از ربودن گیلانی به افراد حاضر در محل برگزاری گردهمایی سیاسی حزب مردم در این شهر تیراندازی کردند.

تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این آدم ربایی را بر عهده نگرفته است.

پیش از این گروه تحریک طالبان پاکستان موسوم به (تی تی پی) هشدار داده بود که حملاتی را علیه حزب مردم ، حزب ملی عوام (ANP) و جنبش متحده قومی (MQM) به علت حمایت آنان از عملیات ارتش و نیروهای امنیتی علیه شبه نظامیان در مناطق قبایلی , صورت خواهد داد.

انتخابات مجالس ملی و ایالتی در پاکستان روز شنبه 21 اردیبهشت ماه بطور همزمان در سراسر این کشور برگزار می شود .

پنجشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-09 ساعت 12:05
خبر بعدی : طرح جدید سناتورهای آمریکایی تحریم فلج کننده است
خبر قبلی : سوریه؛ دیدار اوباما با کامرون/کری: اسد باید برود/اراجیف صالحی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -