انتخابات؛ رفسنجانی به دنبال ايجاد هزينه برای نظام است

مديرعامل خبرگزاري مهر با اشاره به اظهارات اخير هاشمي رفسنجاني گفت: آقاي رفسنجاني به دنبال ايجاد هزينه براي نظام و مردم است.

به گزارش خبرگزاري مهر، رضا مقدسي اظهار کرد: در روزهاي گذشته اظهاراتي از سوي آقاي هاشمي مبني بر ورود وي به صحنه انتخابات رياست جمهوري مطرح شده که فارغ از جدي بودن يا نبودن آقاي هاشمي براي ورود به رقابت‌هاي دوره يازدهم رياست جمهوري بايد گفت ايشان تلاش مي‌کند هزينه آمدن و يا نيامدن خود را به نظام و مردم تحميل کند.

وي افزود: اخيرا نيز آقاي خاتمي از قطعي شدن ورود آقاي هاشمي به صحنه رقابت‌ها خبر داده است اما اين ورود را منوط به کسب نظر رهبري دانسته است. مفهوم اين شيوه اعلام نامزدي را البته همگان درک مي‌کنند که در هر دو صورت آمدن يا نيامدن آقاي هاشمي؛ هزينه آن متوجه رهبري و نظام شود.

وي اضافه کرد: موضوع ديگري که در پس اين ابهام آفريني‌ها و ايجاد تعليق در آمدن و نيامدن‌ها نهفته است متوجه کردن افکار جامعه به يک نامزد خاص و معطل نگه داشتن فضاي سياسي به تصميم باصطلاح بازيگر يا بازيگردان اصلي است که تعيين کننده يک نفر است و پس از تعليق هاي مکرر و بسيج افکار عمومي به‌سوي خود؛ حالا ما مي گوييم به چه کسي راي بدهيد به چه کسي راي ندهيد.

مقدسي خاطرنشان ساخت: خوشبختانه مردم فهيم و با بصيرت کشورمان با اين رفتارها و سياسي کاري ها آشنا هستند و بويژه تجربه انتخابات سال 84 و 88 جلوي چشم آنهاست و جاي نگراني نيست و مردم به تکليف خود به‌درستي عمل خواهند کرد.

پنجشنبه، 19 اردیبهشت ماه 1392، 10:05 صبح برابر با 2013-05-09 ساعت 09:05
خبر بعدی : سران فتنه و کانديدای اصلی دولت رد صلاحيت می‌ شوند
خبر قبلی : انتخابات؛ دعوت از رفسنجانی وضع را بدتر می ‌کند


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -