رفسنجانی اراده ای برای ورود به انتخابات ندارد

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با اعتدال در پاسخ به سوالی درباره نامه جمعی از نمایندگان مجلس به آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: من امروز صبح حدود ساعت 11:30 وارد مجلس شدم و برخی دوستان نماینده هنگام خروج از صحن مجلس به بنده گفتند که بعضی از آقایان نماینده در حال جمع آوری امضا برای نامه ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند. البته گویا این همان نامه ای است که قبلا جناب حجت الاسلام آقای حسینیان خبر آن را اعلام کرده بود.

قدرت الله علیخانی گفت: همچنین با برخی دوستان دیگر و آقایان حسینیان، مظفر و قاضی زاده نماینده مشهد ، گپ و گفتی داشتیم درباره مباحث روز از جمله انتخابات و البته بحث های بسیار داغی بود و جای خبرنگاران هم خالی بود . البته بحث ها آنقدر بالا گرفت که برخی نمایندگان با تلفن های همراهشان از این جلسه دیدنی عکس و فیلم می گرفتند.

بنده به این دوستان عرض کردم تا جایی که من می دانم آیت الله هاشمی رفسنجانی اراده ای برای آمدن ندارند ، علت نگرانی شما چیست؟

مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به این آقایان گفتم همه تخریب کنندگان آیت الله هاشمی می دانند که در نظرسنجی ها وی در راس است و اقبال مردمی نسبت به ایشان بر همه روشن است با این حال و با وجود دعوت های مکرر از ناحیه اقشار و گروههای مختلف مردمی و سیاسی، تا جایی که من سراغ دارم ایشان اراده ای برای آمدن ندارند.

چهارشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-08 ساعت 13:05
خبر بعدی : حمله شدید یکی از بستگان خامنه ای به روحانی
خبر قبلی : رهبر کماکان در عالم هپروت: حماسه ‌سازی می کنیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -