بحران سوریه؛ حزب‌الله: هر چه پیش آید خوش آید

ایسنا: روزنامه الرای کویت در گزارشی بخش‌هایی از اظهارات مهم دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص سوریه و مواضع حزب الله لبنان درباره حمله اخیر اسرائیل به سوریه را آورده که به تازگی در جمع مسئولان این حزب ایراد کرده است.

به گزارش این روزنامه، حسن نصرالله در نشست‌های داخلی این حزب با اشاره به بحران سوریه گفت است: در حال حاضر هیچ گزینه مطلوب و مثبتی برای حل بحران سوریه وجود ندارد.

نصرالله درباره تلاش اسرائیل برای دخالت در سوریه نیز گفت: دگرگون کردن اوضاع سوریه از طریق ایجاد جنگ گسترده هیچ نفعی برای اسرائیل ندارد چرا که اسرائیل می‌داند حزب‌الله بخش جدایی ناپذیری از پاسخ سوریه به اسرائیل است.

نصرالله تاکید کرد: اگر اسرائیل قصدی برای ورود به لبنان از نواحی جنوبی آن داشته باشد باید بداند که قبر خود را با دست خود کنده است و برایش ثابت خواهد شد که گنبد آهنینی که با آن خودنمایی می‌کند سست‌تر از خانه عنکبوت است. حزب الله در سطح عالی و در سطوح امنیتی، نظامی و استراتژیک هماهنگی بسیار خوبی با سوریه دارد و اسرائیل گمان می‌کند اگر پایگاه‌ها و ذخایر استراتژیک لبنان را هدف قرار دهد توانسته قدرت‌های مقاومت را نابود کند اما این خطای بسیار بزرگی است. چرا که مخازن سلاح مقاومت در لبنان با همه آنچه که نیاز دارد پر است.

وی ادامه داد: اگر هواپیماهای اسرائیلی هر یک از مخازن حزب الله در لبنان را هدف قرار دهند پاسخ ما فوری و کوبنده خواهد بود، جنگ گسترده خواهد بود و هر چه پیش آید خوش آید.

چهارشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-08 ساعت 12:05
خبر بعدی : سوریه؛ استقبال گرم رهبران روسیه از مقام آمریکايی
خبر قبلی : دلال‌بازی و افزایش قیمت کله پاچه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -