احمدی ‌نژاد را تهدید می کنم تا دیگر دروغ نگوید

مصطفی پور محمدی رئیس‌سازمان بازرسی کل کشور در مصاحبه با خانه ملت گفت: امیدوارم احمدی‌نژاد پس از دوره ریاست‌جمهوری خود عاقبت بخیر شود.

سئوال: شما به کرار از افشای پرونده‌های مختلف صحبت می‌کنید. این روند را احمدی‌نژاد نیز دنبال می‌کند. پس فرق شما با وی چیست؟

اصلاً. این دروغ بزرگ است. چرا رسانه‌ها حرف مرا نمی‌خوانند و به دروغی که دیگران قصد ساختن آنرا دارند دامن می‌زنند.

سئوال: این مطالب بر اساس گفته هایی منتشر شده از طرف شما است.

من اگر قصد افشاگری داشتم دنیایی از اطلاعات داشتم. حرف‌هایی می‌زدم که مردم بفهمند اطلاعات، پرونده‌خوانی، پرونده‌گویی به چه معنا است. این مسائل را چون بد، خلاف اخلاق و قانون می دانستم کنترل کردم و تا امروز نیز حرفی نزدم. امروز هم هیچگاه نگفتم افشاگری می‌کنم. از این ادبیات بدم می‌آید. باور نداشته و دوست نمی‌دارم. ماجراجویانی که به راحتی تهمت زده و دروغ می‌گویند تحمل شنیدن یک واقعیت را هم ندارند.

سئوال: همین سخن شما تهدید نیست؟

بله، تهدید می‌کنم تا کسی در مملکت دروغ نگوید، تهمت نزند و رسوایی به پا نکند. می‌گویند تخلف ۴۵۰ میلیون یورویی که سازمان بازرسی اعلام کرده دروغ است. سازمان بر همین اساس اطلاعاتی را منتشر کرد اما این به نظر شخص من ارتباطی ندارد.

سئوال: پس این اظهارات را برای کنترل دولت می‌گویید تا تهدید به افشاگری پرونده‌های خود نکند؟

خیر. برای کنترل همه است. معاون رئیس جمهور گفت این خبر دروغ است. سازمان اطلاعات بی‌خود داده است. سازمان نیز خود طبق ضوابط اطلاعات داد. اگر در پی ماجراجویی و پرخاشگری بودیم که تا به حال صبر نمی‌کردیم اما چون آنها آلوده به این مساله هستند بدنامی آن را خریدند. شریک بدنامی می‌خواهند البته ما حتی در بدنامی هم شراکت نمی‌کنیم.

سئوال: هاشمی یا خاتمی بیایند انتخابات چندقطبی می‌شود؟

چون تصورم این است که هاشمی رفسنجانی نمی‌آید خیلی ذهن را متمرکز این موضوع نکردم. این سوال را از کسانی بپرسید که وزنی برای فرض حضور هاشمی قائل هستند.

سئوال: یعنی شما وزنی برای فرض حضور هاشمی قائل نیستید؟

خیر.

چهارشنبه، 18 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-08 ساعت 08:05
خبر بعدی : روزنامه ولی فقیه: خاتمی وطن فروش و هاشمی هم...
خبر قبلی : اتهام دیپلمات بازداشتی امنیتی و در اوین تحت بازجويی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -