انتخابات؛ از کفن پوش و اوسا کریم تا متخصص مواد منفجره

سایت اعتدال: در اولین ساعات ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری فردی که لیسانس پرستاری داشت و مدعی بود می‌خواهد احمدی‌نژاد را به عنوان وزیر امور خارجه خود انتخاب کند، برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرد.

وی با اشاره به این‌که متخصص در مواد منفجره است و اشک صدام را در آورده و صدام به خون او تشنه است، گفت: بسیاری از بعثی‌ها را منفجر کرده‌ام و در حال حاضر 7 خانواده را سرپرستی می‌کنم (هفت تا زن دارم) و معروف‌ترین باغدار ایران در جنوب هشتگرد هستم.

در اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری همچنین پیرمردی کفن‌پوش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد، بر روی کفنی که این پیرمرد به تن داشت نوشته شده بود "نصیری، نوکر ملت ایران و نامزد ریاست جمهوری ایران هستم."

وی که پرچم، دسته گل و قرآن کریم در دست داشت، می‌گفت می‌خواهم دین خود را به شهدای عزیز ادا کنم ، من هیچ رقیبی ندارم نه در سرزمین ایران و نه در دنیا. چون براساس قانون خداوند، قرآن و اهل بیت پا به عرصه انتخابات گذاشتم و معتقدم که می‌توانیم آمریکا را زیرپا بگذاریم.

همچنین در اولین روز ثبت‌نام های انتخابات ریاست جمهوری فردی به نام بهروز وثوقی‌راد به وزارت کشور مراجعه کرد که می‌گفت کلاه مخملی و قیصر فوتبال ایران هستم.

وی با به تن داشتن کت و شلوار مدل دهه 50 و به سر داشتن کلاه شاپو گفت: شغلم آزاد است و استادیومی هستم و در جواب این سوال که کابینه شما را چه کسانی تشکیل می‌دهند، گفت: من نیازی به کابینه ندارم چون "اوسا کریم" مهم است.

سه شنبه، 17 اردیبهشت ماه 1392، 2:51 بعدازظهر برابر با 2013-05-07 ساعت 14:05
خبر بعدی : القاعده خواستار حمله به منافع فرانسه در جهان شد
خبر قبلی : طرح مشترک اسرائیل، ترکیه و اعراب علیه رژیم تهران


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -