حمله جریان انحرافی مجلس به وزیر اطلاعات

در دومین سالگرد حملات گسترده جریان انحرافی نفوذی در دولت علیه وزیر اطلاعات، بار دیگر به پیروی از آنان بر شیپور جنگ علیه وزیر اطلاعات دمیدند و از تریبون رسانه های معلوم الحال داخلی خشم و عصبانیت خود را از این سخنان صریح و بجا و به موقع وزیر اطلاعات به نمایش گذاشتند.

سرویس سیاسی بی باک: " کسی که خودش را پیشگوی فتنه حوادث 88 اعلام می‌کند، عملاً پیشگویی نکرده و خودش ایجاد فتنه کرده و نقشی اساسی در فتنه داشته است و اگر به واسطه برخی ملاحظات مانند آن دو نفر با وی برخورد نشده و آزادی عمل دارد امروز طلبکار نظام نباشد. امروز امر به وی مشتبه شده و می‌خواهد چهره فتنه را تطهیر کند، چنین فردی در مقاطع بعدی انقلاب نیز کم می‌آورد. این فرد با تحریک سران ساده لوح فتنه و اطرافیانش مارش فتنه را می‌زد و امروز چشمان بیدار نظام تحرکات وی را رصد می‌کند و به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد اتفاقی مانند سال 88 در کشور رخ دهد." این سخنان کنایه آمیز وزیر اطلاعات همچون چوبی بود که وقتی برداشته شد بسیاری حساب کار دستشان آمد و سیاست فرار به جلو را در پیش گرفتند.

به گزارش بی باک، این روزها دیگر جای هیچ شک و شبهه ای نیست که جریان انحرافی نفوذی در دولت و مجلس افسارشان در دست یک سیاستمدار شکست خورده قدیمی است. جریاناتی که تنها هدفشان التهاب آفرینی در جامعه و دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب می باشد. جریاناتی که حداقل خدماتشان به دشمنان نظام و انقلاب، توقف قطار خدمت رسانی دولت و مجلس شورای اسلامی به مردم و کشور بوده است. حال این جریان شوم انحرافی که علی رغم کشیده شدن دو سر آن در مجلس و دولت در ایستگاهی به نام " فتنه" به هم می رسند، برای انتخابات آتی ریاست جمهوری افکار پلیدی را در سر می پروراند.

اما فتنه 92 رویایی بود که سخنان صریح چند روز پیش وزیر اطلاعات آنرا برای پدر پیر جریانات انحرافی به کابوس تبدیل کرد. این سخنان وزیر اطلاعات برای فرزندان این پدر پیر جریانات انحرافی هم که این روزها هر کدامشان فکر می کنند برای خودشان آدم حسابی و صاحب نظر شده اند، بسیار سنگین تمام شد.

بعد از حملات دو سال پیش جریان انحرافی نفوذی در دولت علیه حجت الاسلام مصلحی، حال نوبت جریان انحرافی رخنه کرده در مجلس است که شانس خود را برای از میدان خارج کردن وزیر اطلاعات امتحان کند.

از همین رو دو نفر از چهره های مطرح جریان انحرافی مجلس که تا کنون التهابات زیادی را در مجلس و کشور بوجود آورده اند و وقت عموم نمایندگان دلسوز و خدوم را حسابی تلف کرده اند، در دومین سالگرد حملات گسترده جریان انحرافی نفوذی در دولت علیه وزیر اطلاعات، بار دیگر به پیروی از آنان بر شیپور جنگ علیه وزیر اطلاعات دمیدند و از تریبون رسانه های معلوم الحال داخلی خشم و عصبانیت خود را از این سخنان صریح و بجا و به موقع وزیر اطلاعات به نمایش گذاشتند.

به هر حال نباید به این افراد بیش از این خرده گرفت. چوبی که وزرات اطلاعات این روزها برداشته است به خودی خود کافی است تا خیلی ها حساب کار دستشان بیاد و عصبانی شدن این افراد نیز بسیار طبیعی و از همان اول قابل پیش بینی بود.

یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-05 ساعت 11:05
خبر بعدی : رونمایی از شبیه‌سازهای کبری و شنوک در آینده
خبر قبلی : واردات گوشت از قطب جنوب


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -