کشاندن پای ارتش جمهوری اسلامی به جنگ سوریه

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص کمک این نیرو به سوریه در برابر تهاجمات اسرائیل گفت: ارتش سوریه، ارتش مقتدر و آماده دفاع است و کمکی به ارتش سایر کشورها ندارد ولی اگر نیاز باشد می‌توانیم در بخش آموزش به آنها کمک کنیم.

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از بالگرد شبیه‌ساز 214 در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این دستاورد از مهمترین دستاوردهای ما به شمار می‌رود گفت: جمهوری اسلامی ایران دومین کشور تولید‌کننده شبیه‌‌ساز متحرک است که توسط صنعتگران داخلی انجام شده است.

وی افزود: شبیه‌سازهای گذشته استاتیک و ثابت بودند که در پایگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی شبیه‌ساز بالگرد 214 صددرصد متحرک است و در تمامی شرایط جوی امکانات خوبی را فراهم می‌کند.

پوردستان با تاکید بر اهمیت بحث تکرار در شبیه‌ساز بالگرد 214 گفت: این پروژه برای مونتاژ به پایگاه شهید وطن‌پور فرستاده می‌شود تا مورد استفاده دانش‌آموزان و هنرجویان قرار بگیرد.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا نیروی زمینی ارتش به سوریه در برابر تهاجمات اسرائیل کمک خواهد کرد گفت: ارتش سوریه، ارتش مقتدر و آماده دفاع است و کمکی به ارتش سایر کشورها ندارد ولی اگر نیاز باشد می‌توانیم در بخش آموزش به آنها کمک کنیم.

یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-05 ساعت 11:05
خبر بعدی : آمریکا، کشوری که بعد از ایران بیشترین ایرانی را دارد
خبر قبلی : حاشیه های اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -