پیش بینی پيمانکاران برای دلار هفت هزار تومانی

روزنامه قانون نوشت: چهره امروز با افتخار تقديم مي شود به اصغري از نوع ابراهيمي اصلش که سخنان مهمي درباره چرايي طولاني شدن دوره اجراي پروژه‌هاي نفتي زده است و از يک راز پرده برداشته است.

وي که معاون مهندسي و ساخت داخل وزارت نفت است طوري که کسي مطلع نشود، در يک سمينار گفته "تحريم‌ها" باعث شده است دوره اجراي پروژه‌هاي نفتي طولاني شود‌.

ما خيلي از اين گفته ايشان متعجب شديم چون تا جايي که ما مي‌دانيم تحريم باعث رشد و پيشرفت و شکوفايي ما شده است و اصلا کشورهاي غربي به خاطر ارادتي که به ما دارند ما را تحريم کرده‌اند تا مگر در صد سال دوم حيات صنعت نفت ما خودکفا شويم و آنها از دست ما راحت شوند.

مي‌دانيد بس که کارهايمان را به غربي‌ها سپرديم و گفتيم" سر راهت يک ليوان آب بياور" و "دهنت بازه پيمانکار رو هم صدا کن "و‌... اعصابشان خرد شد‌.

اين آقاي معاون تاکيد کرده‌اند: در برخي از فازهاي پارس جنوبي پروژه را سه سال ديرتر و 2 برابر قيمت مصوب تمام کرده ايم، و قطعا شرايط تحريم طولاني بوده و روز به روز هم سخت‌تر خواهد شد.

البته اهالي با خواندن اين جملات نبايد نا اميد شوند چرا که ايشان گفته اند با برنامه‌ريزي هر تحريم را مي‌توان برطرف کرد‌. به فرض که بتوان با روي ديگر قضيه چه‌کار کنيم‌. مگر همين معاون عزيز در سخنراني خود نگفته است در سال 91 حدود 23 ميليارد دلار جذب صنعت نفت شد، اين در حالي است که در اين شرايط برخي از پيمانکاران دلار را براي افزايش قيمت در بازارهاي داخلي تا مرز 7000 تومان تا آن طرف مرز نگه مي‌دارند.

یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-05 ساعت 02:05
خبر بعدی : انتخابات؛ کیهان حکومتی: تقلب با شناسنامه اموات
خبر قبلی : پورمحمدی: دخالتم در اعدام‌های دهه 60 دروغ است


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -