احمدی​نژاد اگر رئیس جمهور نبود که جايی...

احمدی​نژاد اگر رئیس جمهور نبود که جایی راهش نمی​دادند/ جز شعار و اختلاس سه هزار میلیاردی در سیستم بانکی چیزی از این دولت ندیدیم

مصطفی کواکبیان در نشستی با حضور دانشجوان دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: باید به کسانی که رای نمی دهند بگویم که سرنوشت جامعه به دست مردم رقم می خورد به همین دلیل از قهر کردن با صندوق های رای گیری مشکلی را از ما حل نمی کند.
وی با بیان اینکه ممکن است که کاندیدای مورد نظر عده ای از افراد در انتخابات حضور نداشته باشد، تصریح کرد: ما باید توقعات خود را پائین بیاوریم و در انتخابات شرکت کنیم.
گزيده سخنان وي از اين قرار است:
· {خطاب به دانشجویان} اگر نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی بی تفاوت باشید عده ای با یک آب نبات هم می توانند شمارا فریب دهند پس در عرصه انتخابات فعال باشید.
· بعضی ها فکر می کنند که اصلاحات یعنی فروپاشی نظام؛ در صورتی که اصلاحاتی که ما می گوییم در زمینه روابط بین الملل و اقتصادی است.
· جز شعار و اختلاس سه هزار میلیاردی در سیستم بانکی چیزی از این دولت ندیدیم. مشکل ما این است که این دولت و اعضای کابینه اش همه متهم هستند. اما در این خصوص دستگاه قضایی تعلل می کند زیرا آقای احمدی نژاد می گوید که کابینه من خط قرمز من است. احمدی نژاد اگر رئیس جمهور نبودند که جایی راهشان نمی دادند.
· {در خصوص وعده پنج برابر شدن یارانه ها توسط رئیس جمهور} چرا در این زمینه این همه شعار از سوی دولت داده می شود در حالیکه این امر هیچگاه اتفاق نمی افتد؛ مگر اینکه به بودجه های عمرانی و سایر بودجه های کشور ناخنک زده شود.
· من قبول ندارم که در انتخابات گذشته تقلب صورت گرفته است اما می دانم که در این زمینه تخلفات زیادی انجام شده است.
· این یک حرف بی ربط است که می گویند کشور سوریه مهمتر از استان خوزستان است و این درست است که ما از بشار اسد و سوریه حمایت می کنیم اما این کار را به هر قیمتی انجام نمی دهیم.
· ما باید مشکل خود را با کشور آمریکا حل کنیم و این که عده ای می گویند؛ کشورهایی که با آمریکا رابطه دارند از سر ذلت است باید به آنها بگوییم آیا کشور روسیه و چین نوکر آمریکا هستند که با این کشور رابطه دارند؟
در همین حین یکی از دانشجویان شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سر داد که دبیرکل حزب مردم سالاری در جواب این دانشجو گفت: بنده هم باید به این خانم بگویم که «مرگ بر ضد ولایت فقیه». جو سالن متشنج شد و دانشجویان که از گروه های مختلف سیاسی بودند با یکدیگر جرو بحث شدید کردند که کواکبیان در جواب این اتفاقات گفت: من گمان می کنم عده ای برای بر هم زدن جلسه آمده اند.
وی در جواب یکی از دانشجویان در خصوص اینکه «شما خوب داد می زنید ولی در فتنه 88 داد می زدید که از سران فتنه نیستید»، گفت: خداوند فریاد زدن را دوست ندارد مگر اینکه ظلمی واقع شود پس شما ناراحت داد زدن من نباشید.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پاسخ به یکی از دانشجویان که از وی پرسید «شما می گوئید دولت من دولت اخلاق است در صورتی که شما بیشتر وقت خود را در این جلسه به انتقاد از دولت آقای احمدی نژاد پرداختید»، گفت: ما اگر بیماری را نتوانیم تشخیص دهیم نمی توانیم که آن را درمان کنیم من اگر می گویم که سازمان مدیریت را باید اصلاح کنیم در ابتدا باید بدانیم که چه بلای بر سر آن آمده است. کواکبیان در میان همهمه و جو متشنج سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم گفت: من از انجمن اسلامی گله دارم آیا نباید یک اصلاح طلب در سالن حضور داشته باشد.

در این هنگام برخی دانشجویان شعار سر دادند که این حرکت باعث بر هم خوردن نظم سالن شد و کواکبیان در میان شعارها و درگیری فیزیکی مخالفان و موافقانش سالن را ترک کرد.

یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-05 ساعت 02:05
خبر بعدی : هاشمی یا خاتمی قبل از هر تصمیمی باید با رهبری...
خبر قبلی : خاتمی: اعتماد بین مردم و حاکمیت از میان رفته


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -