رهبر: خانه داری و بچه آوری زنان مجاهدت است

شهرزادنیوز: علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، طی سخنانی به مناسبت روز تولد فاطمه، دختر پیامبر مسلمانان، ضمن انتقاد به نگاه غرب به زن، نگاه اسلامی خود را منطقی ترین و متین تر نگاه دانست و از جمله به برشمردن برخی امتیازهای انحصاری زنان نسبت به مردان از دیدگاه اسلامی پرداخت.

به گفته وی، از جمله این امتیازها خانه داری، فرزند آوری، اهتمام به حفظ محیط خانواده، انس خانوادگی و پرورش و تربیت فرزندان است.

به گزارش بهار، وی تأکید کرد: خانه داری و فرزند آوری مجاهدتی بزرگ و هنری زنانه است که توأم با صبر، عاطفه و احساسات می باشد و اگر توجه لازم به آن صورت پذیرد، پیشرفت یک جامعه تضمین خواهد شد.

گفتنی است که به مناسبت تولد فاطمه، سخنان مشابهی از سوی افراد زیادی تکرار شده است. از جمله عباس رهی، استاندار سمنان، در همایش «زن، ایثار و ولایت پذیری» که توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان برگزار شد، گفته است که در دین اسلام مادر بودن همه‌اش مهر، عطوفت و زیبایی است.

به گزارش ایلنا، وی جایگاه زنان و مادران را «جایگاه برتر» دانست و در توضیح آن گفت: این مادر است که به شوهر و فرزند خود اجازه می‌دهد به جبهه برود و به مقام والای شهید نائل شود.

وی ضمن سخنانش اذعان داشت که «سن ازدواج بالا رفته و مفهوم زندگی یک مقداری غربی و مادی شده» و «از اصالت مقداری فاصله گرفته» شده است.

شنبه، 14 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-04 ساعت 08:05
خبر بعدی : روزنامه حکومتی: رفسنجانی و خاتمی وارد صحنه نشوند
خبر قبلی : فتنه و انحراف با هم؛ احتمال فتنه بزرگتر در آینده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -