وکیل سه گردشگر آمریکایی: مدتهاست ممنوع الخروجم

خبرگزاری هرانا - مسعود شفیعی، وکیل دادگستری، که دفاع از حقوق قانونی چند زندانی سیاسی از جمله برادران علایی، رضا شهابی، رسول بداغی، کیان تاجبخش و سه گردشگر آمریکایی را برعهده داشته است؛ با انتشار نامه‌ای سرگشاده، از فشارهای غیرقانونی و مشکلاتی که از سوی نهادهای امنیتی و قضایی برای او ایجاد شده، پرده برداشت.

بنا به گزارش تارنمای کلمه، این وکیل دادگستری درباره علت انتشار این نامه می‌نویسد: خیلی مایل بودم کار به تهیه یک نامه سرگشاده نکشد که کشید، این قصه سر دراز دارد، چون موضوع گلیم خودم را ازآب کشیدن نیست، موضوع غرق شدن است.

شفیعی همچنین در جای دیری از نامه خود خاطرنشان کرده است: نهادریاست جمهوری، دادستان تهران، وزارت اطلاعات، ریاست کل دادگستری استان تهران، معاونت امنیت دادستانی مستقردر اوین و شعبه ۶ بازپرسی امنیت اوین، مراجعاتم را کمترین پاسخی نمی‌دهند و کانون وکلای دادگستری نیزعاجز و ناتوان از مساعدت است. این نامه سرگشاده راهم آقایان به کاسۀ من گذاشتند و همۀ این ازصدقۀ سرایشان است و اگر گناهی است به عهده خودشان. در قبال بسیاری از دادخواهی‌ها و نامه‌های سابقم و این نامه، برخی خودشان را به خواب می‌زنند و یا شیطنت خود را علیه من افزایش می‌دهند، اما خدا می‌داند دردل من جز آرزوی اجرای عدالت هیچ چیز نیست.

وی همچنین جزئیاتی از تضییقات و برخوردهای صورت گرفته با خود را بازگو کرده و پرسیده است: چرا حقوق اینجانب به عنوان یک وکیل مستقل بدون رعایت هیچ ضابطه قانونی پایمال می‌شود؟ و چراعملاً با ایجاد تضییقات خانوادگی، شخصی، حرفه‌ای و معیشتی، بنده را به مرز طاقت انسانی می‌کشاند؟

آدينه، 13 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-03 ساعت 21:05
خبر بعدی : 20 اختراع از 10هزار اختراع به تولید رسید
خبر قبلی : ممانعت ماموران امنیتی از برگزاری جلسه شرح مثنوی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -