زنان خانه ‌دار اقتصاد مقاومتی را در خانه نهادینه سازند

ایسنا: نماینده مشهد در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی گفت: مدیریت اقتصاد وظیفه زنان در کشور است، از آنجا که امور اقتصادی داخل خانه هم برعهده زنان است، زنان خانه‌دار باید از چشم و هم‎چشمی، تجمل‌گرایی، زرق و برق و زیاده‌طلبی دوری کنند و در واقع یک اقتصاد مقاومتی را در خانه نهادینه سازند، خصوصاً در تحقق شعار امسال، نقش آفرینی زنان بسیار مهم است.

عفت شریعتی افزود: با اشاره به نقش کلیدی زنان در تحقق شعار سال 92، گفت: مدیریت خانواده با زن است و به کمک او می‎توان فرهنگ معرفتی، علمی و معنوی را به قدری گسترش داد که مظاهر وارداتی و مادی جایگاهی نداشته باشند.

وی افزود: اوج تعالی هنر را در کشور آرزومندیم به گونه‌‎ای که تعالی هنر به خصوص برای بانوان سایه‎گستر شود، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این زمینه تمهیدات لازم را برای پشتوانه هنرمندان بخصوص زنان هنرمند به کار گرفته است و از تمام هنرمندان به خصوص زنان هنرمند حمایت خواهد کرد، زیرا کشور در زمینه‎های مختلف سیاسی، علمی و فرهنگی مدیون هنرمندان است.

شریعتی افزود: حضور زنان در جامعه حساس‌تر و سرنوشت‎سازتر است و برای داشتن جامعه سالم و شکوفا نیز باید حیا و عفاف را در بین زنان که در اجتماع نقش آفرینی می‌کنند افزایش داد.

پنجشنبه، 12 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-02 ساعت 23:05
خبر بعدی : شعار "کار، مسکن، آزادی" در روز کارگر در سنندج+فیلم
خبر قبلی : نيروگاه اتمی بوشهر و ظهور حیوانات عجیب الخلقه+عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -