وقتی احمدی نژاد همه را شوکه می کند

فرماندار دشت آزادگان از شهرستان های غربی استان خوزستان، در بیان ویژگی های ˈمحمود احمدی نژادˈ در کسوت رییس جمهوری از روزی سخن گفت که تلفنش زنگ خورد و وقتی گوشی را برداشت به او گفتند ˈچه نشسته ای که رییس جمهور در تنگه چذابه است.ˈ

به گزارش قدس آنلاین ˈجواد دغلاویˈ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از آن روز تعطیلات نوروزی سال 1392 گفت که احمدی نژاد، با حضور سرزده در منطقه و شرکت در برنامه های راهیان نور در منطقه عملیاتی چذابه، خیلی ها را غافلگیر کرد.

او گفت: خود را به سرعت به منطقه رساندم و در ملاقاتی که با رییس جمهوری داشتم، از من خواست برای خدمت رسانی به مردم منطقه که هنوز آثار جنگ تحمیلی 8 ساله را تحمل می کنند، تلاش بیشتری کنم.

احمدی نژاد آن روز همه را شوکه کرده بود. نگهبان پارکینگ شهرداری چذابه باور نمی کرد. مگر می شود؟

احمدی نژاد با یک فروند بالگرد آمده بود تا با راهیان نور همراه شده و با شهدای منطقه ای که بارها صحنه حماسه های فرزندان دلاور ایران زمین بود، تجدید بیعت کند.

احمدی نژاد آن روز نوروزی که بهار چذابه زیبا و دیدنی است، نگهبان را می بوسد و از او می خواهد که اگر خواسته ای دارد، مطرح کند. نگهبان هم نه برای خود که از رییس جمهوری می خواهد به طرح های در دست اجرا و نیمه تمام سرعت بخشیده شود.

احمدی نژاد همانجا با نیکزاد وزیر راه تماس می گیرد و توصیه های لازم را به او می کند که یکی از آنها تاکید بر تکمیل جاده سوسنگرد به بستان بود.

دغلاوی در بیان ویژگی های دولت نهم و دهم و شخصیت احمدی نژاد می گوید به حق باید گفت که در دولت های قبلی فاصله مردم و مسوولان زیاد بود و این مساله مورد غفلت قرار می گرفت، اما در دولت احمدی نژاد این فاصله ها برداشته شد.

فرماندار دشت آزادگان، شامل شهرهای سوسنگرد و بستان، می گوید یکی از برکات نظام اسلامی همین است که مردم به صورت مستقیم در تعیین سرنوشت خود دخالت دارند و به همین دلیل مسوولان و مدیرانی را دوست دارند که در متن مردم هستند.

دغلاوی، انعکاس زحمات کشیده شده و فعالیت های انجام شده دولت را یک ضرورت توصیف می کند و معتقد است که صدا و سیما و رسانه ها می بایست به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی می افزاید: همه جا عده ای هستند که یا نیمه خالی لیوان را می بینند و یا توقعات بالا و بعضا بی جا دارند. اما اکثریت مردم باید بدانند چه کارهایی صورت گرفته است.

دغلاوی به ساخت مسکن مهر اشاره کرده و می گوید، در شهرستان دشت آزادگان 570 واحد مسکن مهر را برای شهرهای سوسنگرد و بستان در دستور کار قرار دادیم که به دلیل فرهنگ مردم منطقه و اینکه با آپارتمان نشینی اصلا میانه خوبی ندارند، قرار شد به صورت دو واحدی احداث کنیم و دوباره وقتی مخالفت شد ، ویلایی ساختیم .

او سپس سووال کرد که در کجای دنیا این همه به فرهنگ مردم احترام قائل می شوند؟

فرماندار دشت آزادگان سپس گفت: خب رسانه ها چرا نباید منعکس کنند؟

وی با بیان اینکه ˈمردم باید در جریان این خدمات قرار بگیرندˈ، گفت درعین حال ما مردم فهیم و قدردانی داریم. همین چند روز پیش هزاران نفر از اهالی همین منطقه برای استقبال از احمدی نژاد راهی اهواز و هویزه شدند، آن هم با خودروهای شخصی شان.

دغلاوی دوباره قدرشناسی مردم منطقه را تکرار کرد و گفت،اینکه مردم با خودرو شخصی به استقبال می روند، یعنی رضایتمندی بالا.

احمدی نژاد روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته در چارچوب مرحله چهارم سفرهای استانی اش، به استان خوزستان سفر و در جمع مردم شهرهای مختلف، از جمله هویزه و اهواز سخنرانی کرد.

چهارشنبه، 11 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-05-01 ساعت 12:05
خبر بعدی : جريان انحرافی ‌آماده ضربه زدن به نظام است
خبر قبلی : دردسرهای خريد آنتی ويروس برای يک وزارتخانه


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -