تهدید احمدی نژاد: ارسال اسناد رد صلاحيت قاليباف

اگر مشايي رد صلاحيت شود ، قاليباف هم نبايد بيايد

هفته گذشته دولت پرونده کامل و مستندی از تخلفات محمد باقر قالیباف - شهردار تهران - تهیه کرده و برای آقایان احمد جنتی و محمد مومن در شورای نگهبان فرستاده است.

به گزارش البرزنيوز، يك سايت حامي محمدخاتمي كه همچنان به حضور او در عرصه انتخابات رياست جمهوري اميدوار است اين ادعا را مطرح كرده و مي نويسد: احمدی نژاد در حاشیه این پرونده به اعضای شورای نگهبان پیغام داده است که اگر قرار است مشایی ردصلاحیت شود، صلاحیت قالیباف هم بنا بر مستندات ارائه شده قابل تایید نیست و اگر شورای نگهبان در نهایت تصمیم بگیرد صلاحیت قالیباف و مشایی را به صورت همزمان رد کند، دولت احتمالاً خودش را برای برنامه بعدی پس از رد صلاحیت مشائی که احتمالاً کاندیداتوری یکی دیگر از اعضای حلقه نزدیک دولت است آماده خواهد کرد. از الهام، هاشمی ثمره و نیکزاد به عنوان سایر گزینه های دولت در انتخابات آینده نام برده می شود.

اين ادعا درحالي مطرح مي شود كه طرفداران خاتمي تقريبا از حضور او در انتخابات نااميد شده اند ، با اينحال محمدخاتمي درجمع تعدادي از جوانان كه هنوز از او درخواست داشتند به صف كانديداها بپيوندد گفت: فعلا قصد ندارم در باب انتخابات صحبت كنم.

به نظر مي رسد گروه سايتهاي حامي اصلاح طلبان با كم رنگ شدن اميدهايشان براي حضور يك كانديداي قدرتمند در عرصه به ايجاد اختلاف در ميان ديگر گروهها و كانديداها روي اورده اند.

شنبه، 7 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-27 ساعت 12:04
خبر بعدی : مشايی؛ توصیه جوانان حزب ‌الله به احمدی نژاد
خبر قبلی : هاشمی بیاید شکست سنگین ‌میخورد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -