استفاده از قدرت های شیطانی جن گیر برای انتخابات

در فاصله حدود 50 روز تا برگزاری انتخابات، عباس غفاری كه از او به عنوان رمال و جن گیر مشهور نام برده مي شود بطور ناگهانی از زندان آزاد شده است.

به گزارش البرزنيوز، حسین صفار هرندی وزير بركنار شده از دولت محمود احمدي نژاد در جلسه هفتگی انصار حزب الله از ابطال سحر جن گیر دستگیر شده خبر داده بود.

وي گفت: این شخص - جن گير دستگير شده - برخی قدرت های شیطانی محدود را از طریق اهانت به مقدسات و اقداماتی مانند لگد زدن به قرآن به دست آورده بود.

صفار هرندي افزود: این شخص حتی در مواجهه با بازجویان نیز از طریق همین قدرت های محدود خود منجر به اتفاقاتی نظیر سردرد در بازجویان می شد كه البته نیروهای امنیتی نیز با تلاوت قرآن كریم كه باطل السحر محسوب می شود با اقدامات ایذایی وی مقابله كرده و در ادامه از او بازجویی به عمل آورده اند.

به گزارش البرزنيوز ، بعد از مدتي سكوت خبري درباره اين فرد اكنون سايت بازتاب مدعي آزادي اين فرد شده و نوشته است: عباس غفاری که بنابر گزارشهای اولیه قرار بود به اعدام محکوم شود و سپس حکم وی با چند مرحله لابی ها و رایزنی های گسترده به هشت سال زندان تقلیل یافت، در آُستانه انتخابات آزاد شده و به مکانی خاص منتقل شده است.

اين سايت در ادامه آورده است: در این شرایط، آزاد کردن عباس غفاری می تواند معنای خاصی داشته باشد؛ به ویژه که گفته می شود پس از آزادی وی، عباس غفاری مراجعات زیادی مرتبط با مسایل سیاسی داشته است.

آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1392، 10:09 بعدازظهر برابر با 2013-04-26 ساعت 20:04
خبر بعدی : لزوم حرکت بسیجی وار در عرضه های گوناگون
خبر قبلی : "كاپشن احمدی ‌نژادی" دوباره رنگ و رو پيدا كرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -