بیکاری و گرانی در جامعه به اوج خود رسیده

ساری - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ساری گفت: بیکاری و گرانی در جامعه به اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، معرفت و شناخت دنیا را به عنوان گذرگاه و پلکانی برای آخرت برشمرد و گفت: امیدواریم بتوانیم معارف الهی در جامعه پیاده سازیم.

وی به سالروز شهادت شهید مطهری اشاره کرد و گفت: مطهری یک الگوی کامل و عالم نمونه بود که امام او را حاصل عمر خود خواند.

امام جمعه موقت ساری، جایگاه معلم را در تربیت افراد در جامعه بسیار ازرشمند دانست و اظهار داشت: معلم است که عزت و ذلت را برای جوانان جامعه رقم خواهد زد.

قاسمی با اعلام اینکه معلمان دارای دو بال فرهنگی و علمی بوده و از این دو بال در یک زمان و در مسیر رشد و تعالی کشور استفاده کنند، تصریح کرد: وضعیت معیشتی معلمان توسط مسئولان باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهر(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) الگوی جامعه بشیریت بوده و همه زنان جامعه باید زانوی ادب به محضر زهرای اطهر بزنند.

خطیب ارزشمند نماز جمعه ساری با تاکید بر اینکه زنان و مادران حکمت و سیره فاطمی را در زندگی خود ساری و جاری کنند، افزود: حضرت زهرا(س) نشان داد که یک زن می تواند با ایجاد جریان سیاسی و اجتماعی یک امت را به همراه خود بکشاند.

وی به فوت عالم ربانی و خطیب ارزشمند موقت نماز جمعه ساری آیت الله سید حسن تائبی اشاره کرد و از حضور مردم شریف و ولایت مدار مرکز استان در مراسم تشیع و خاک سپاری تقدیر کرد.

قاسمی با شاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد 92 ، اظهار داشت: مردم در انتخاب فرد اصلح کوشا باشند.
وی با اشاره به به نامگذاری 10 اردبیهشت به عنوان روز خلیج فارس، گفت: دشمنان تنها دوره ای که نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را تصاحب کنند در دوران انقلاب اسلامی بوده است .
قاسمی همچنین به هفته کارگر اشاره کرد و گفت: وظیفه کارگران جامعه اسلامی در سال 92 برای تحققق شعار سال مسئولیت سنگینی را به عهده دارند.

وی با اشاره به درپیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در 24 خرداد 92، گفت: مسئولان و نامزدهای انتخابات که فرزند این نظام و انقلاب هستند و بواسطه آرای مردم به انتخاب شده، برای رسیدن به پست ریاست جمهوری تفکر ناب انقلاب را زیر سئول نبرند.

وی با اعلام اینکه بیکاری، تورم، نابسامانی و گرانی در بازار به اوج خود رسیده است، گفت: مسئولان نظام برای برطرف کردن مشکلات مردم چاره اندیشی کنند.

آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-26 ساعت 18:04
خبر بعدی : وضع مردم جنگ‌زده عراق بهتر از ایران است
خبر قبلی : دستگیری مستندساز آمریکایی در ونزوئلا


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -