والله نمی‌دانم‌ اما امیدوارم آنچه خیر است، پیش بیاید

عضو ائتلاف پیشرفت گفت: نظر مراجع سیاسی و گروه‌های مورد رجوع مردم در ائتلاف پیشرفت برای ما مهم است.

علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت در حاشیه دیدار با اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در سخنرانی اخیر اعلام کردید تا آخر در صحنه هستید و آیا این سخن با حضور در ائتلاف منافات ندارد؟ گفت: انسان اول باید تصمیم بگیرد تا بماند اما وقتی به او بگویند کنار برو، می‌رود یعنی زمانی که کسی تعیین تکلیف نکرده، ما احساس تکلیف می‌کنیم که به وسط میدان بیاییم اما کسانی که مرجع هستند، عنوان کنند که کنار برویم، کنار می‌رویم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان اجماع ائتلاف پیشرفت روی شما وجود دارد؟ اظهار داشت: والله نمی‌دانم‌ اما امیدوارم آنچه خیر است، پیش بیاید.

عضو ائتلاف پیشرفت در پاسخ به این سوال که آیا اساس کار این ائتلاف نظرسنجی است، اظهار داشت: یکی از مبانی ما برای انتخاب نامزد نهایی نظرسنجی است. ما واقعا نمی‌دانیم آنهایی که گروه‌های مرجع هستند، مانند جامعه مدرسین و جامعه روحانیت و گروه‌های مرجع اینها چه تصمیماتی خواهند گرفت، البته قریب به یک ماه و نیم تا انتخابات فرصت داریم اما آنهایی که دلسوز هستند و گروه‌های مرجع هستند، به احتمال زیاد تصمیم خواهند گرفت لذا با توجه به اینکه نمی‌دانیم، تصمیمی نیز نگرفته‌ایم‌.

ولایتی ادامه داد: معتقدم بسیاری از نظرسنجی‌ها معتبر نیست البته ما در ائتلاف پیشرفت هنوز تصمیم نگرفته‌ایم و آقای حدادعادل هم اعلام کردند که این ائتلاف تصمیمی نگرفته است یعنی مرکز نظرسنجی که علمی و بی‌طرف باشد و نظرسازی نکند، اگر وجود داشته باشد، یک معیار است اما نظر خواص هم که متشکل از مراجع سیاسی کشور است و علما و دیدگاه‌های مستقیم و غیرمستقیم کسانی که مورد رجوع جامعه هستند، قطعاً در تصمیم‌گیری ما تاثیرگذار خواهد بود.

آدينه، 6 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-26 ساعت 10:04
خبر بعدی : نگاهی به ورود چند‌باره پاسداران به انتخابات
خبر قبلی : معامله با چینی های تبهکار، خیانت به اقتصاد کشور


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -