حمید بقایی: احمدی نژاد محبوب مردم ایران است

سایت کلمه: به رغم بحران های اقتصادی ایجاد شده در کشور و نارضایتی های اجتماعی ناشی از گرانی های موجود، حمید بقایی مدعی است که رییس دولت دهم محبوب مردم ایران است.

این اظهارات پس از آن صورت می گیرد که رحیم مشایی مدعی شد مقام احمدی نژاد از ریاست قوه مجریه هم بالاتر است.

حمید بقایی که به علت ارتکاب برخی تخلفات در سمت ریاست سازمان گردشگری به مدت چهار سال از هرگونه خدمت دولتی محروم شده است، ادعا کرده است که مردم ما در حال حاضر احمدی نژاد را واقعاً دوست دارند. این را که می‌گویم فقط در یک جای خاص ندیده‌ام. مثلاً به بازار تهران رفتم و شما می‌دانید که در بازار تهران همه اقشار مردم رفت و آمد دارند. اغلب می‌گویند «آقای بقایی سلام ما را به آقای احمدی‌نژاد برسان»!

وی مدعی است که مردم واقعاً رئیس‌ دولت را دوست دارند و به ایشان علاقه دارند و دلیل عمده این علاقه و دوست داشتن خدماتی است که دولت به کشور ارائه داده است. حالا اگر عده‌ای می‌خواهند این خدمات را نادیده بگیرند این دیگر مشکل خودشان است. بالاخره خدایی هم بالای سر هست.

این مدیر متخلف دولت احمدی نژاد می گوید: نباید جای مردم صحبت کرد. مردم دل‌های درست و پاکی دارند، نظام را دوست دارند و آقای احمدی‌نژاد را هم قبول دارند. حالا آیا واقعاً این نوع نتیجه‌گیری‌ها که شما می‌گویید بر‌اساس مستندات متقن است؟

معاون احمدی نژاد نگفت اگر احمدی نژاد چنین محبوبیتی دارد چرا برای مراسم تحلیف خود با هلی کوپتر به مجلس برده شد و چرا در هر سفر استانی مردم هزاران نامه در خصوص مشکلات خود به وی می دهند. وی از اعتراضات مردمی در سفرهای استانی هم خبری نداد. اعتراضات مردم اهواز و اصفهان که طی هفته گذشته در رسانه های گروهی منعکس شد.

پنجشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-25 ساعت 12:04
خبر بعدی : احمدی‌نژاد که چیزی برای باخت ندارد استخوانی در گلوی رهبر
خبر قبلی : بنری که از محل سخنرانی احمدی‌نژاد جمع شد + عکس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -