احمدی نژاد: کار ما نقش بر آب کردن نقشه ها است

تا پولی در جیب ملت می گذاریم بلندگوها فعال می شود / وقتی نتوانند كسی را از عقیده اش منصرف كنند، او را متهم می كنند / برخی تصور می كنند، اینجا آخر خط است

ایرنا: رییس جمهوری گفت: «برخی برای انتخابات نقشه كشیده اند در حالی كه به آنها می گویم شما نقشه بكشید؛ كار این ملت هم، نقش بر آب كردن نقشه های شماست.»

«محمود احمدی نژاد» امروز (چهارشنبه) در چهارمین دور سفرهای استانی هیات دولت به استان اصفهان در اجتماع با شكوه مردم این استان افزود: یقین دارم با حضور نزدیك به 50 میلیونی ملت ایران در انتخابات و انتخاب رییس جمهوری با 30 تا 40 میلیون رای، جمهوری اسلامی ایران می تواند قدرت خود را به دنیا نشان دهد و مشكلات را به نفع ملت ایران تغییر دهد.

رییس دولت دهم اضافه كرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است كه برای تحقق این امر نیازمند حضور هوشمندانه و شجاعانه همه ملت هستیم تا بتوانند تبلیغات را شكسته و صحنه را به نفع ملت عوض كنند.

رییس قوه مجریه با بیان این كه با حضور همه ملت تمام بدخواهی های بیگانگان ریشه كن خواهد شد، تاكید كرد: البته برای خلق حماسه و حضور همه ملت در عرصه سیاسی و اقتصادی باید به آنها اعتماد كرد.

احمدی نژاد با بیان اینكه امام راحل می فرمودند یك رای بیشتر ندارم و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تاكید دارند، اظهار داشت: این تاكید برای بنده و امثال بنده كه قدرتی دارند و تریبون و رسانه در اختیار دارند، خیلی پیام دارد.

وی با بیان این كه رهبری فرمودند در انتخابات باید همه سلایق حضور داشته باشند، افزود: هیچ كس نباید جای ملت تصمیم گیرد و آنچه ملت تصمیم بگیرد بهترین است و همه باید تابع تصمیم ملت باشند.

*** رهبری متعلق به همه ملت ایران است

احمدی نژاد با بیان این كه عده كمی اقتصاد را در دست گرفته اند، خاطر نشان كرد: عده اندكی خود را اصل اسلام و انقلاب می دانند و حتی رهبری را در انحصار خود می دانند در حالی كه رهبری متعلق به همه ملت ایران و محبوب 75میلیون ایرانی است.

رییس جمهوری گفت: به ما می گویند چرا سه، چهار ماه آخر دولت همچنان به سفر استانی می روید و من به آنها می گویم مگر روز اول این دولت با روز آخر آن تفاوتی دارد؟ شما كه نشسته اید، اجازه دهید ما برای مردم كاری كنیم و مشكل جوانان و آب استان اصفهان را حل كنیم.

*** دلایل تاخیر دور چهارم سفرهای استانی را بیان خواهم كرد

رییس دولت دهم با بیان این كه دور چهارم سفرهای استانی بنا به دلیلی به تاخیر افتاد كه در زمان مناسب دلایل آن را بیان خواهم كرد، اظهار داشت: با بررسی های انجام شده متوجه شدیم كه دور چهارم سفرهای استانی به 20 استان هنوز باقی مانده است كه اگر هفته ای دو سفر استانی انجام دهیم، می توانیم آن را به پایان برسانیم.

وی خطاب به مردم اصفهان گفت: ما نوكر شما هستیم و هر كاری از دستمان برآید برای ملت انجام خواهیم داد و تا ثانیه آخر و نفسی كه داریم از خدمتگزاری و رفع مشكلات مردم كوتاه نخواهیم آمد.

رییس قوه مجریه با تبیین رسالت تاریخی ملت ایران اظهار داشت: مسوولیت تاریخی ملت ایران ساختن ایران و برافراشته شدن پرچم توحید و عدالت و زمینه سازی برای استقرار عدالت در جهان به منظور برپایی حكومت جهانی مولایمان، حضرت مهدی (عج) است.

*** وقتی نتوانند كسی را از عقیده اش منصرف كنند، او را متهم می كنند

وی با بیان این كه برای ساختن كشور نیازمند اجرای عدالت هستیم، گفت: برای برقراری عدالت و اجرای آن نیازمند حضور دائمی و همگانی ملت در عرصه ها هستیم.

رییس جمهور تصریح كرد: وقتی نتوانند كسی را كه در اجرای عدالت پافشاری می كند از عقیده خود منصرف كنند خود او را متهم می كنند.

احمدی نژاد افزود: روز گذشته در قم گفتم این طور نیست كه خدای متعال به ما تضمین داده باشد هر كاری انجام دهیم از ما حمایت كند و پیروز شویم؛ باید بر اجرای عدالت پافشاری و تحقق آن را مطالبه كنیم و در این صورت، خداوند هم ما را یاری خواهد كرد.

*** برخی تصور می كنند، اینجا آخر خط است

رییس جمهوری گفت: برخی تصور می كنند وقتی انقلاب كردیم و حكومت جمهوری اسلامی و نظام ولایی مستقر شد، اینجا آخر خط است اما من می گویم این طور نیست.

وی با بیان این كه استقرار حكومت علوی از آرزوهای تاریخی ملت ایران است افزود: همه بشر در فطرت خود به دنبال حكومت علوی و مهدوی هستند ولی ملت ایران زودتر از دیگران آن را شناخت و امروز كه 34 سال از انقلاب اسلامی می گذرد بد اخلاقی های داخلی و خارجی را تحمل می كند ولی به عشق رسیدن به حكومت علوی پای آن ایستاده است.

احمدی نژاد با بیان این كه برای تحقق حكومت علوی و صیانت از آن نیازمند حضور هوشمندانه و مراقبت مستمر هستیم افزود: برپایی عدالت سخت ترین كار در حكومت علوی است.

رییس دولت دهم با بیان این كه عدالت همان چیزی است كه امیرالمومنین(ع) به خاطر آن به شهادت رسید اظهار داشت: عدالت ستون فقرات حكومت علوی و انعكاس توحید عملی در زندگی انسان ها است، به این معنی كه تبعیضی صورت نگیرد و عده ای خودشان را مالك و بالاتر از ملت نشناسند.

احمدی نژاد با تاكید بر این كه تمایل به زیاده خواهی در افراد بسیار قوی است ادامه داد: كسی تصور نكند كه رهبری و رییس جمهور هستند و خودشان مراقبت های لازم را انجام می دهند، در حالی كه برای رسیدن به حكومت علوی نیازمند نظارت همگانی ملت هستیم و البته این كار سخت نیست.

***تا پولی در جیب ملت می گذاریم بلندگوها فعال می شود

رییس جمهوری گفت: تا پولی در جیب ملت می گذاریم بلندگوها فعال می شود كه این پولی كه به ملت می دهید عامل خرابی، فساد و تنبلی مردم می شود و حتی توطئه های دشمنان و تحریم ها و فشارهای سنگین دشمنان را به این بهانه نادیده می گیرند.

رییس دولت دهم با اشاره به خدمات این دولت در مناطق محروم افزود: وقتی به مناطق دوردست می رویم تا مسایل و مشكلات عمرانی مردم را حل كنیم می گویند كه دولت پول خرج می كند و این گونه اقتصاد خراب می شود در حالی كه اگر برای آبادانی كشور پول خرج نكنیم عدالت چه طور اجرا می شود؟

احمدی نژاد گفت: وقتی می خواهیم 500 میلیارد تومان پول ملت كه به یك فرد داده شده است را پس بگیریم می گویند اقتصاد خراب می شود، در حالی كه این طور نیست و می توانیم همین پول را به صورت وام های پنج میلیون تومانی در اختیار جوان ها قرار دهیم.

رییس قوه مجریه با بیان این كه می گویند چرا مسكن مهر راه اندازی كرده اید و اقتصاد خراب می شود خاطر نشان كرد: آیا با خانه دار شدن مردم اقتصاد خراب می شود؟

رییس جمهور با تاكید بر اجرای عدالت در كشور ادامه داد: باید كشور را برپایه عدالت بسازیم و این الگو را به دنیا نشان دهیم.

احمدی نژاد گفت: برخی ها در داخل دائما آیه یاس می خوانند و هر جایی هم دشمنان برنامه هایی علیه نفت و ارز ما طراحی می كنند در كنار آنها قرار گرفته، هم جیب خود را پر می كنند و هم دل ملت را خالی می كنند.

***برخی رسانه های داخلی هر روز تصویر منفی از كشور نشان می دهند

رییس جمهور گفت: برخی رسانه های داخلی هر روز تصویر منفی از كشور نشان می دهند چرا كه آنها نمی خواهند نشاط ملت ایران را ببینند اما بدانند ممكن است فشارهایی بر ملت بیاید اما ملت ایران ملتی نیست كه صحنه ها را ترك كند و آنچه می ماند ملت ایران است و دشمنان ملت رفتنی هستند.

چهارشنبه، 4 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-24 ساعت 23:04
خبر بعدی : فتنه اين بار قبل از انتخابات ظهور خواهد کرد + فیلم
خبر قبلی : ساخت بازداشتگاههای جدید در آستانه انتخابات رژیم


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -