4 نفر را اعدام کنند، فساد فوتبال ريشه کن می شود

سایت برنامه 90: پرويز مظلومي مي گويد فساد در فوتبال را بايد به شيوه چيني درمان کرد. اينکه چند نفر از فاسدين اعدام شوند تا درس عبرتي شود براي سايرين.

پرويز مظلومي در گفت و گو با خبرآنلاين؛ درباره شرايط تيمش سخن گفت. او اميد بسياري دارد که تيمش را در ليگ برتر نگه دارد اما مي ترسد. از اتفاقاتي مي ترسد که اين روزها دوباره رواج پيدا کرده و مي تواند آنها را از رسيدن به ليگ برتر باز دارد . او در اين باره مي گويد: «راستش از اتفاقات غير فوتبالي مي ترسم. من ديگر از ريسمان سياه و سفيد هم مي ترسم. شرايط سختي داريم. فقط کافي است که دوباره تمرکز بازيکنان تيمم را به هم بريزند. من قبلا از اين اتفاقات غير فوتبالي ضربه خوردم. يک بار در پلي آف ، يک بار در مس کرمان و .... واقعا چشمم ترسيده.»

او البته راهکار ويژه اي دارد. در روزهايي که دوباره بحث مبارزه با ناپاکي ها در فوتبال داغ شده است ، مظلومي مي گويد:« خسته نشدند بس که شعار مي دهند؟ اين اتفاقات اين قدر رو و واضح است که ادم شاخ در مي آورد. واقعا مي خواهند سالم سازي کنند ، بيايند 4 تا موبايل را چک کنند ، ببينند با اين کارهاي شان چطور ريشه فوتبال اين مملکت را سوزانده اند. کار سختي که نيست بگيرند 4 نفر از ان دانه درشت هاي فساد در فوتبال را اعدام کنند تا حساب کار دست بقيه بيايد. بابا اين همه پول بيت المال ، عشق مردم و آرزوهاي يک جامعه مي سوزد و دود مي شود. چرا نبياد ريشه اين ناپاکي ها را بزنيم. اين کارها مگر فرقي هم با اختلاس يا دزدي دارد ؟ بهترين راه استفاده از همان مدل چيني است.»

مظلومي که تيمش احتمالا براي ماندن در ليگ بايد به پلي آف برود ، مي گويد:« چرا بايد ليگ را 18 تيمي کنيم.بگذاريد همه مردم ايران از داشتن تيم در ليگ برتر لذت ببرند. الان براي سال بعد 3 تيم تبريزي احتمالا به ليگ مي رسند اما تيمي از جنوب کشور در ليگ نمي ماند. درحالي که ليگ با همين شرايط هم مي شود 18 تيمي باشد و نيازي نيست که بخواهيم تيم هايش را کاهش بدهيم.»

مظلومي که بر اساس گزارش منتشر شده درباره تعداد پيامک هاي ستاره هاي تيم هاي مختلف به 90 ، 7 بار به اين برنامه پيامک زده مي گويد:« راستش من هر سال و زمان هايي که پيامک برنامه درباره کيفيت برنامه است به عادل و برنامه اش پيامک مي دهم. مي داني که يکي از علاقمندان برنامه اش هستم چون تنهايي جايي است که ايستاده و از ناپاکي هاي فوتبال مي گويد. اين تنها دلخوشي مان در برنامه هاي ورزشي است که با صداقت حرفش را مي زند.»

او ادامه مي دهد:« من شبي که پيامک برنامه درباره ناصرخان حجازي بود 5 بار تلاش کردم تا سرانجام يکي از پيامک هايم به برنامه رسيد. آن شب فکر مي کنم خط ها خيلي شلوغ بود. ولي سال قبل وقتي براي انتخاب تيم قهرمان پيامک گذاشت ، من در مسابقه شرکت نکردم چون معمولا تو اتفاقاتي که مربوط به خودم باشد شرکت نمي کنم. اما اگر امسال براي 16 يا 18 تيمي شدن ليگ پيامک بگذارد حتما با هر دو ختم به برنامه پيامک مي زنم و از همه فاميل هايم هم مي خواهم که پيامک بدهند و به ليگ 18 تيمي راي بدهند.»

چهارشنبه، 4 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-24 ساعت 09:04
خبر بعدی : خطر از بیخ‌ گوش 40 دانش‌آموز تهران گذشت
خبر قبلی : تجمع کارگزاران مخابرات روستایی مقابل مجلس


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -