زلزله استانهای اصفهان، فارس و بوشهر را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4 و 9 دهم ریشتر گلشهر در استان اصفهان را لرزاند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،‌ این زلزله ساعت 7 و 38 دقیقه و 24 ثانیه امروز روی داد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان عمق این زمین زلزله را 21 کیلومتری زمین اعلام کرد و افزود: این زمین لرزه در شهرستانهای گلپایگان ، خوانسار، فریدن و فریدونشهر نیز احساس شد.

او گفت : عوامل امدادی برای بررسی خسارت به مناطق زلزله زده اعزام شدند. از خسارت احتمالی این زمین لرزه گزارشی منتشر نشده است.

خبر دیگر اینکه زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر درز در استان فارس را لرزاند.

موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: این زلزله ساعت 8 و 21 دقیقه و 4 ثانیه روی داد.


زلزله گلشهر اصفهان سه مجروح داشت/ مدارس تعطیل شدند

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان با اشاره به زلزله صبح امروز گلشهر بیان داشت: در این زمین لرزه سه نفر مجروح شدند.

منصور شیشه فروش در گفتگو با مهر افزود: در این زمین لرزه که صبح امروز اتفاق افتاد خوشبختانه خسارات جانی به همراه نداشته است.

وی افزود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که البته آنها نیز به صورت سر و پایی درمان شدند.

مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان در خصوص افراد حادثه دیده بیان داشت: یکی از این افراد در حین فرار دچار آسیب دیدگی در کتف خود شده بود و دو نفر دیگر نیز به سبب ریزش شیشه ساختمان‌ها و .. آسیب دیدند.

شیشه فروش همچنین بیان داشت: تعدادی واحد مسکونی نیز در منطقه دچار خسارت شده است.

مدیر کل حوادث غیر مترقبه استانداری اصفهان همچنین خبر از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان گلپایگان داد و بیان داشت: مدارس این منطقه نیز تعطیل شدند.


هفت زمین لرزه استان بوشهر را تکان داد

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.7 ریشتر صبح چهارشنبه کاکی در شهرستان دشتی را لرزاند.

به گزارش مهر، از بامداد روز چهارشنبه تاکنون هفت زمین لرزه استان بوشهر را لرزانده است که پنج زمین لرزه در منطقه کاکی استان بوشهر روی داده و دو زمین لرزه نیز آبدان از شهرستان دیر را لرزانده است.

ساعت یک و 10 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 2.8 درجه در مقیاس ریشتر در عمق 20 کلیومتری زمین منطقه کاکی را در موقعیت 51.74 طول جغرفیایی و موقعیت 28.46 عرض جغرافیایی لرزاند.

ساعت سه و 9 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.6 درجه در مقیاس ریشتر در عمق 16 کلیومتری زمین منطقه آبدان شهرستان دیر را در موقعیت 51.88 طول جغرفیایی و موقعیت 28.24 عرض جغرافیایی لرزاند.

ساعت سه و 17 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 2.4درجه در مقیاس ریشتر در عمق هشت کلیومتری زمین منطقه کاکی را در موقعیت 51.78 طول جغرفیایی و موقعیت 28.32 عرض جغرافیایی لرزاند.

ساعت پنج و 11 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی سه درجه در مقیاس ریشتر در عمق 18 کلیومتری زمین منطقه کاکی را در موقعیت 51.63 طول جغرفیایی و موقعیت 28.49 عرض جغرافیایی لرزاند.

ساعت پنج و 51 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 3.2 درجه در مقیاس ریشتر در عمق 14 کلیومتری زمین منطقه کاکی را در موقعیت 51.51 طول جغرفیایی و موقعیت 28.46 عرض جغرافیایی لرزاند.

ساعت هفت و چهار دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی سه درجه در مقیاس ریشتر در عمق 18 کلیومتری زمین منطقه کاکی را در موقعیت 51.76 طول جغرفیایی و موقعیت 28.19 عرض جغرافیایی لرزاند.

ساعت 10 و 34 دقیقه بامداد زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.7 درجه در مقیاس ریشتر در عمق 15 کلیومتری زمین منطقه کاکی را در موقعیت 51.57 طول جغرفیایی و موقعیت 28.42 عرض جغرافیایی لرزاند.

بر اساس آخرین اخبار این زلزله ها خسارتی دربرنداشته ضمن اینکه در کوه ها گرد و خاک دیده شده است.

چهارشنبه، 4 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-24 ساعت 12:04
خبر بعدی : زلزله چهار شهر استان مرکزی را نیز لرزاند
خبر قبلی : وقوع زمين لرزه شدید در افغانستان و پاکستان


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -