کاربران فیس‌بوک از مرز یک میلیارد نفر گذشت

آمارها نشان داده، تعداد کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک از مرز یک میلیارد نفر گذشت.
به گزارش موبنا، در حالی که میزان دسترسی به فیس بوک به شدت افزایش یافته،‌ آمارها نشان داده که ۶۰۰ میلیون نفر، ماهانه دست‌کم یک بار با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود به این شبکه اجتماعی سر می‌زنند.
مارک زوکربرگ می‌گوید: به سادگی به مردم کمک می‌کنیم تا از ارتباطات سرگرم کننده لذت ببرند و به شکل رایگان بازی کنند.
بر این اساس ۱۷۰ میلیون برنامه فیس‌بوکی روی فروشگاه App Store و Google Play قرار دارد و بسیاری از برنامه‌ها روی این فروشگاه‌ها امکان برقراری ارتباط با فیس‌بوک را دارد.
فیس‌بوک که اوایل سال ۲۰۰۴ تاسیس شد، از شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در آن هستند عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس‌بوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد.
این وب‌گاه که تعداد کاربرانش هم‌اکنون به بیش از یک میلیارد نفر رسیده، به ۴۰ زبان، قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از ایالات متحده هستند.
کاربران در فیس‌بوک دارای یک صفحه شخصی هستند. می‌توانند گروه تاسیس کنند و یا در گروه‌های دیگر عضو شوند. کاربران می‌توانند برای خود آلبوم عکس انتخاب کرده و افرادی را به لیست دوستانشان اضافه کنند.
فیس‌بوک نرم‌افزارها، ابزارهای جانبی خاص و بازی‌های آنلاین گوناگونی دارد که کاربر می‌تواند با توجه به نیاز خود از آن‌ها استفاده کند.

سه شنبه، 3 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-23 ساعت 23:04
خبر بعدی : احمدی‌نژاد: آب قم از آب محله ما بهتر است
خبر قبلی : 1000 میلیارد ریال تجهیزات و تاسیسات در آتش سوخت


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -