نماینده اصولگرا: فقط اجنه از دست احمدی نژاد در رفتند

پارسینه: سید رضا اکرمی نماینده اصولگرای مجلس هشتم و عضو جامعه روحانیت مبارز در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر اینکه" پیغام داده اند اگر رویت را زیاد کنی پدرت را درمی آوریم" گفت: در مورد دکتر احمدی نژاد سه حرف کلیدی و اساسی دارم. نکته اول اینکه آقای احمدی نژاد در این اظهارات خودش را با چه چیز و چه کسی تنظیم می کند؟ آیا او خودش را با اخلاق، قانون، خرد، رهبری تنظیم می کند و این حرفها را می زند؟

وی ادامه داد: آقای رییس جمهور بگوید مبنای قانونی، اخلاقی و عرفی اینگونه حرف زدن کجاست؟ می گوید دست و پای آدم را می بندند! بگوید چه کسی دست و پای او را می بندد و چه کسی مانع کار شده؟ آقای احمدی نژاد با درآمد بالای 700 میلیارد دلاری نفت و گاز شما کدام کار را می خواستید انجام بدهید که نگذاشتند؟ کدام کار قانونی اخلاقی دینی را می خواستید انجام بدهید که دست و پای شما را بستند؟

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به دور چهارم سفرهای استانی خطاب به احمدی نژاد، تاکید کرد: آقای رییس جمهور سفرهای استانی دور چهارم که دارید انجام می دهید اما بهتر است یک مراجعه ای به وعده ها و قرارهایی که گذاشتید کنید؛ واقعا کدام یک از این وعده های اصلی انجام شده و کدامها روی زمین مانده؟ ما شاهد هستیم وعده های فرعی که آسان بوده انجام شده و وعده های اصلی باقی مانده است. این همه وعده هایی که از بیرجند گرفته تا سمنان می دهد کدام یک تحقق یافته که بازهم وعده می دهی و پیش می روی؟

اکرمی تصریح کرد: حرف سوم بنده این است که ظاهرا هرکسی که سوار بر کار است مثل اینکه متوجه نیست که چه می گوید و خیال می کند حرفها را باد می برد. در حالیکه این چند ماه هم تمام می شود و آقای احمدی نژاد شما نیز از قطار قدرت پیاده می شوید بعد فراغت پیدا می کنید و حرفهایی که زدید را مرور می کنید و واقعا می توانی به خودت بگویی بابا ایولا؟!

وی افزود: آقای احمدی نژاد یک روز از قطار قدرت پیاده می شوی و سخنرانی هایت را گوش می دهی. این چه نوع ادبیاتی است که رییس جمهور یک کشور که بعد از رهبری عالیترین مقام کشور است اینگونه صحبت می کند و این صحبت ها را در رسانه های ما مطرح می کند.هیچ کس نمی تواند مچ او را بگیرد و بگوید پاسخ بده . یکی مثل حیدری را می برند در تلویزیون ، از او چند تا سوال می کند ، او هم جواب می دهد و چالشی با او برخورد نمی کند. او نیز فکر می کند همیشه سواره است در صورتیکه یک روز پیاده می شود.

سه شنبه، 3 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-23 ساعت 15:04
خبر بعدی : گرانی و قحطی؛ هجوم مردم به بازارهای موادغذایی
خبر قبلی : عراق؛ حمله ماموران فارسی زبان به معترضان سنی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -