چسبندگی احمدی ‌نژاد به قدرت بيشتر شده است

عضو هيات رئيسه مجلس با بيان اينکه احمدي‌نژاد به گونه‌اي عمل نکند که حافظه تاريخي ملت ايران اورا نبخشد، گفت: چسبندگي احمدي‌نژاد به قدرت در آخرين روزهاي رياست‌جمهوري بيشتر شده است.

جواد جهانگيرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به سخنان اخير احمدي نژاد توضيح داد: وي از پرداحت 250 هزارتومان در قالب يارانه به مردم صحبت مي‌کند اما منبع آن را مشخص نمي‌کند، وي به گونه‌اي سخن مي‌گويد که گويا در ابتداي دوره رياست جمهوري خود است. نماينده اروميه با بيان اينکه احمدي نژاد سعي دارد چاله‌اي بزرگ براي رئيس‌جمهور آينده درست کند، تصريح کرد: اين رفتار رئيس‌جمهور باعث مي‌شود چاله‌اي بزرگ براي نظام و رئيس‌جمهور بعدي ايجاد شود. جهانگيرزاده، توضيح داد: احمدي‌نژاد بايد صادقانه به مردم توضيح دهد که چگونه بخش قابل توجهي از يارانه پرداختي به مردم، از کدام منبع غيرمشخص شده در بودجه تامين مي‌شود و در صورت تحقق وعده فضايي و غيرعملياتي پرداخت ماهيانه 250 هزار تومان به مردم، آنها بايد بنزين و حامل‌هاي انرژي را به چه قيمتي خريداري کنند.

وي ادامه داد: احمدي‌نژاد بايد پاسخگوي اين باشد که چه بلايي برسر اقتصاد کشور با اين حجم وسيع بيکاري، بدهکاري و معوقات بانکي آورده و اينکه چه اتفاقي افتاده که در زمان رياست‌جمهوري وي بزرگ‌ترين تخلف بانکي صورت مي‌گيرد و هيچ پاسخ روشني از وي راجع به اين اختلاس بزرگ اقتصادي شنيده نمي‌شود.

عضو هيات رئيسه مجلس، گفت: رئيس‌جمهور اگر پول داشت که يارانه‌ها را تا سقف 250 هزار تومان افزايش دهد، چرا نظام پيمانکاري کشور که خود يک سرمايه عظيم ملي است، امروز بر اثر عدم پرداخت معوقات دولت به خاک سياه نشسته است و بخش قابل توجه‌اي از صنعت کشورمان نيز به دليل رکود سرمايه در گردش با خطر ورشکستگي مواجه شده است.

جهانگيرزاده با تاکيد براينکه بانک مرکزي به طور مستقيم از رئيس‌جمهور دستور مي‌گيرد، افزود: احمدي‌نژاد با دستوري اداره کردن بانک مرکزي و با بي‌تدبيري خود مشکلات فراواني را براي نظام بانکي کشور ايجاد کرده است که بايد پاسخگوي آن باشد که چرا تورمي که کمر مردم را خم کرده است روز افزون رو به رشد است. نماينده اصولگراي مجلس نهم، با بيان اينکه اولين باري نيست که احمدي‌نژاد براي نهاد‌هاي کشور همچون شوراي نگهبان خط و نشان مي‌کشد، گفت: کسي يادش نرفته رئيس‌جمهور براي قوه قضائيه چگونه خط و نشان مي‌کشيد و اعلام کرده بود کابينه من خط قرمز من است، و امروز با خط و نشان کشيدن براي شوراي نگهبان حرکات خود را تکرار مي‌کند، اما بايد به اين نکته اشاره کرد که سابقه تاريخي نشان داده، شوراي نگهبان هيچ‌گاه تحت تاثير اينگونه بحث‌ها قرار نخواهد گرفت.


سه شنبه، 3 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-23 ساعت 12:04
خبر بعدی : حاشيه های "حماسه حضور" اهواز؛ ياد زمان شاه افتادیم
خبر قبلی : مقام امنیتی: آقای احمدی نژاد از تاریخ عبرت بگیرید


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -