در آوردن پدر احمدی‌نژاد؛ نظرات کاربران سايت لاريجانی‌

اين نظرات در سايت لاريجانی (خبر آنلاين) از عمد بدون سانسور منتشر شده است

1-
این بابا هشت ساله داره میگه "بگم؟ بگم؟" اگه چیزی داری بگو وگرنه وقت خودت و ما را نگیر. اگر هم حرفی داشتی تا حالا زده بودی. ضمناً راستی هنوز هم معتقدی سالمترین دولت تاریخ ایران را شما ریاست کردی؟ نمیدانم چرا بلدی همش شعار بدی، یک جو عمل هم در این هشت سال خوب بود. راستی می‌دانی درآمد فروش نفت در این هشت سال چقدر بوده؟ بیش از 500 میلیارد دلار. میشه بگید چیکار کردید با این همه درآمد؟ جز این بود که صرف واردات مشتی پفک و چیپس و کالاهای کم ارزش شد؟ کاش، کاش، کاش...

2-
آقای احمدی نژاد من 33 سال از عمرم گذشت جوانی ام رفت بیاید جوابگو باشید کم کلی گویی کنید نه تنها شما بلکه تمام کسانی که به هر نوعی تصمیم گیرنده هستند باید جوابگو باشید. الان کجای دنیا هستیم با 2 تا کشور مثل ونزوئلا و بلیوی ارتباط دارید هنر کردین؟ بابا خسته شده ایم از این زندگی همش استرس همش بحران یک روز اجاره خانه یک روز تورم یک روز دارو یک روز گوشت یک روز مرغ... دل خوش سیری چند.

3-
آقای احمدی نژاد چرا همش کلی گویی می‌کنید؟ شما در حق این ملت بدبخت که همیشه با وعده وعید شما کنار آمدند، چه کردید؟ چرا فقط خودتان را می‌بینید؟ شما که از همه طلبکارید چرا این همه از اطرافیان خود حمایت می‌کنید؟ چرا به رهبری احترام نمی‌گذارید؟ مطمئن باشید دیگر قول این گونه حرفها را نخواهیم خورد.

4-
اگر کسی حرف های ایشون رابشنود فکرمی‌کند می‌خواهد خودش کاندیدای انتخابات بشه یا تازه اول دوره ریاست جمهوری ایشون هست.

5-
دست و پای شمارو بستند، داخل حوض انداخته اند، سرتان را زیر آب کرده اند، پیغام داده اند اگر رویت را زیاد کنی... مادر چاوز گفت: آخري ربطی نداشت! ببخشید خلاصه داریم می‌شماریم ببینیم کی شما خودت بیخیال میشی میفهمی ما جیگر (خر) نیستیم.

6-
شماره آقای خاتمی را می‌خواستند بگیرند، اشتباهی شماره شما را گرفتند و آن حرف ها را زده اند...

7-
قربون دستتون حالا كه مي‌رويد گوشه همه پرونده ها رو بالا بزنيد بعد برين.

8-
آقای رئیس جمهور از پرونده افرادی صحبت می‌کنید و می‌کردید و خواهید کرد که اگر گوشه آن را بالابزنید دیگر جائی در بین مردم ندارد. جای این پرونده بر روی میز عدالتی است که شما آن را بارها و بارها بیان داشته اید. اگراین افراد خطاکار هسنتد چرا معرفی نمی‌شوند؟ مگر نه این است که آنها را برای روز مبادای خودتان مخفی کرده اید؟! بخدا بس است، خسته شده ایم، حق ما بیشتر از اینی است که حتی شما تصور می‌کنید.

9-
دوران بگم بگم شما تمام شد حا لا آقای دکتر بگذارید ما بگیم گوشت کیلویی 40هزار تومان برنج کیلویی 7هزار تومان اجاره خانه ماهی 1میلیون تومان و... حقوق ماهی 482 هزار تومان(طبق اعلام وزارت کار) بیکاری اعتیاد و... هم که بیداد میکنه وام ازدواج هم که نمیدید، مسکن مهر هم در پردیس نبت نام کردیم گفتند 30 میلیون حالا میگن 42 میلیون بدهید خسته شدم خیلی باید تایپ کنم بقیه را شما دوستان بگید.

10-
از روز اول فقط می‌گویند می‌گوییم افشا می‌کنیم و چه می‌کنیم. بخدا تو کشورهایی که شما همیشه آنها را ستمگر و دزد و... معرفی می کنید اینقدر کتمان کاری نیست‌. 8 سال برای شما کافی نبود که به اگر راست می‌گویید دست این گونه افراد را بری مردم باز کنید. ما اکنون چه داریم؟ تورم، گرانی، فساد و اعتیاد و بخاطر ترد بودن از جامعه جهانی هر روز منابعی از نفت و گاز ما در شمال و جنوب ایران از دستمان می رود. روزی 1600 بشکه نفت در حالیکه کشوری بی تباتی چون عراق روزی چندین برابر از ما نفت صادر میکند. بقول دوستمان بخدا بس است این همه شعار.

11-
واقعاً؟ یعنی مملکت ما اینجوریه که اگر کسی یک انتقادی بکنه باید پدرش را در بیاورند؟ جدان متاسفم بحال مملکتمان که همانیهایی که احمدی نزاد میگوید چنین قدرتی دارند که میخواهند رییس جمهورشان را نابود کنند. وا اسفا. اینجانب به احمدی نزاد رای ندادم و نخواهم داد ولی کجای دنیا اینجوریست؟

سه شنبه، 3 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-23 ساعت 11:04
خبر بعدی : زلزله 4.2 ریشتری اردبیل را لرزاند
خبر قبلی : افزایش قیمت بنزین قطعی شد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -