تشتت در اردوگاه اصولگرایی رنج آور است

کاندیدا هایی که در رسانه ها اعلام می کنند ما برای انتخابات حاضر هستیم ، فاقد شرایط لازم هستند ؛ لازم است تا خود این افراد رجل سیاسی را تعریف کنند و بگویند معنی رجل سیاسی چیست که خود را برای کاندیدا توری معرفی کرده اند؛ رجل سیاسی باید کارنامه مشخصی در جمهوری اسلامی داشته باشد اما بعضی از این کاندیداها کارنامه ای مشخص ندارد

حجت الاسلام محمد باقری بنابی عضو شورارای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت: تشتت در کاندیداهای اردو گاه اصولگرایی برای ما رنج آور است و این همه کاندیدا که از طرف اصولگریان مطرح است باعث خواهد شد که توان و قدرت این اردو گاه پخش شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی افزود: در اصولگرایان کسی نیست که این گروه را دور هم جمع کند و ریش سفیدی کند ؛ متاسفانه در انتخابات دور نهم مجلس هم این اتفاق افتاد و بعضی خودشان آمدند و کارها را انجام دادند و شخصیت هایی که می توانستند آنها دور هم جمع کنند را هم به نوعی زیر سوال بردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصولگرایان برای خود مرجعی پیدا کنند و به آرای جامعتین و روحانیت تمکین کنند که اگر اوضاع اینگونه پیش رود ، ممکن است اختلافات جدیدی بین آنها پیش بیاید.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: روندی که در چند سال اخیر در جریان اصولگرایی رخ داده است و ایجاد جبهه های متعدد ، باعث تفرقه در جبهه های اصولگرایی شده است و این گروه ها خودشان بنای ایجاد اختلاف بین اصولگرایان شده اند .

وی افزود: کاندیدا هایی که در رسانه ها اعلام می کنند ما برای انتخابات حاضر هستیم ، فاقد شرایط لازم هستند ؛ لازم است تا خود این افراد رجل سیاسی را تعریف کنند و بگویند معنی رجل سیاسی چیست که خود را برای کاندیدا توری معرفی کرده اند؛ رجل سیاسی باید کارنامه مشخصی در جمهوری اسلامی داشته باشد اما بعضی از این کاندیداها کارنامه ای مشخص ندارد.

باقری در خاتمه گفت: پیشینه و عملکرد بعضی کاندیداها ها فاجعه بار است و نمی دانند که این افراد چگونه خود را در این معرض قرار داده و جرات می کنند وارد این گود شوند.

دوشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-22 ساعت 04:04
خبر بعدی : نظر مشایی درباره بکار بردن لفظ انحراف
خبر قبلی : فقط "خاله شادونه" ثبت نام نکرد


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -