احمدی‌نژاد برای 4 دولت بعد هم تعهد ايجاد کرده

نماينده قائمشهر با انتقاد شديد از مصوبات سفرهاي استاني که رها شده و امکان انجام آن وجود ندارد گفت: انشاءالله که احمدي‌نژاد بتواند به وعده‌اش مبني بر انجام تمام مصوبات سفرهاي استاني عمل کند، ولي به نظر من نه تنها نمي‌تواند به اين قولش مانند بسياري از قولهاي ديگرش عمل کند، بلکه چهار دولت بعدي هم نمي‌توانند اين همه وعده احمدي‌نژاد را محقق کنند.

سيدهادي حسيني در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري فريادگر، با اعلام اينکه خيلي از مصوبات سفرهاي استاني دولت انجام نشده است گفت: اين مساله دلايل مختلف دارد اما نتيجه فرقي نمي‌کند و اين مصوبات بر زمين مي‌ماند. وي با تاکيد بر اينکه بارها در باره اين مصوبات صحبت کرده ايم گفت: بخشي از دلايل اجرا نشدن مصوبات به اين بر مي‌گردد که حساب شده نبود. نماينده قائمشهر با تاکيد بر اينکه بارها اين بحث مطرح بود که تصميمات دولت بايد کارشناسي و حساب شده باشد گفت: درست است که همه اين مصوبات جزو نيازهاي مردم بود، ولي نيازها را بايد در حد توان دولت، در حد اعتبارات، بودجه و توان کشور تصويب کرد نه اينکه انتظارات مردم را بي جا بالا ببريم. وي با تاکيد بر اينکه بسياري از مصوبات سفرهاي احمدي‌نژاد بر زمين مانده است گفت: بعضي از مصوبات اجرا نشده هم به عملکرد ضعيف مديران دستگاه‌هاي اجرايي باز مي‌گردد که نوع توزيع اعتبار درست نبوده است.

حسيني با اشاره به مصوبات بر زمين مانده دولت گفت: متاسفانه در استان مازندران نمونه‌هاي بسياري داريم. مثلا سهم مازندران از اعتبارات کشور 7/3 درصد مجموع اعتبارات کشور بود اما براساس مطالعه‌اي که معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور داشت، در طول 8 سال گذشته بيش‌از دو درصد از اين اعتبار را به مازندران ندادند و 7/1 درصد يعني نزديک به نصف آن در طول 8 سال گذشته از سهم مازندران تخصيص داده نشده است. وي با اعلام اينکه اصلا به مصوبات سفر استاني کار نداريم گفت: اين 7/1 درصد سهم مازندران از اعتبارات کشور بوده که بايد سهمش در بودجه جاري ديده مي‌شد و به توسعه استان داده مي‌شد و اين سهم را به ما آن ندادند.

نماينده قائمشهر با تاکيد بر اينکه مصوبات را کاري نمي‌خواهيم، احمدي‌نژاد سهم استان را به مردم ما بدهد گفت: اين آمارها نشان مي‌دهد که چانه زني‌هاي دولت و مصوبات براي مديريت بودجه است اما در واقع مديريت اعتبار در کشور، مديريت خوبي نيست. حسيني با تاکيد بر اينکه اگر سهم خودمان را از اعتبار کشور مي‌دادند، براي مازندران کافي بود گفت: متاسفانه دولت از سهم واقعي و قانوني مردم حذف مي‌کند تا ژست دلسوزي بگيرد، در حالي که حق قانوني ما را هم نمي‌دهد. وي با تاکيد بر اينکه کمتر از 30 درصد مصوبات سفرهاي استاني مازندران محقق شده است گفت: دولت تحت عنوان مهر ماندگار، اعتباري براي اين مصوبات گذاشته اما بحث بر اين است که براي بخشي از پروژه‌ها گذاشته و براي همه آنها نگذاشته است.


دوشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-22 ساعت 02:04
خبر بعدی : افزايش 45 درصدی طلاق در ابهر در سال گذشته
خبر قبلی : خنده دارشدن نام سازمان حمایت از مصرف کننده


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -