نگرانی رژیم تهران از استعفای مقام آژانس انرژی اتمی

به گزارش خبرگزاری رويترز،‌ دو روز پيش ديپلمات ها گفتند که رافائل گروسی، دستيار ارشد مديرکل آژانس بين المللی، از سمت خود کناره گيری خواهد کرد.

خبر کناره گيری غير منتظره رافائل گروسی در حالی منتشر شده است که مذاکرات بين آژانس و رژیم تهران طی يکسال گذشته برای بارزسی از منطقه نظامی پارچين نتيجه ای نداشته است.

در همین حال سایت شفاف نیوز در تهران با عنوان "تاثیر استعفای مذاکره کننده هسته ای بر روند مذاکرات" نوشت، گمانه هایی مبنی بر تأثیر این موضوع بر مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی مطرح شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت، امیدوارم تغییر در تیم مذاکره کننده با ایران در آژانس بین المللی اتمی به روند مذاکرات کمک کند.

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به اینکه این تغییرات باید در راستای تقویت راه حل گفت وگو برای حل مسائل باشد، بیان کرد، تغییرات در هیات آژانس بین المللی اتمی برای مذاکره با کشورمان نباید خللی در مذاکرات وارد کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد، ما همواره در این مذاکرات چارچوب مشخصی داشته ایم و در یک مسیر حرکت کرده ایم و قطعا همین راه تا به رسمیت شناختن حق هسته ای جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهیم داد.


دوشنبه، 2 اردیبهشت ماه 1392 برابر با 2013-04-22 ساعت 01:04
خبر بعدی : دبیر ستاد حقوق بشر اسلامی یک زمین خوار قهار است
خبر قبلی : جنایات تازه رژیم اسد و حمایت مجدد رژیم از وی


برگ نخست
سرویس تازه: فيلم برای موبایل

2004- 2024 IranPressNews.com -